تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلمپ ۱۸ واحد صنفی متخلف در قشم

News Image Lead

فرمانده انتظامی قشم از پلمپ تعداد ۱۸ واحد صنفی پوشاک به علت تخلفات متعدد صنفی در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۳۹۴۹۸
۱۱:۲۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ سرهنگ حسین الهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور اجرای مطالبات شهروندان عزیز و در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تعداد ۱۸واحد صنفی که خارج از ضوابط تعیین شده فعالیت می‌کردند پلمپ شدند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اداره نظارت بر اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان از تعداد ۷۵ واحد صنفی بازدید شد.

فرمانده انتظامی قشم در ادامه بیان کرد: در اجرای بازدیدها به تعداد ۴۵ واحد صنفی تذکر داده شد ، از تعداد ۱۲ مورد از فعالین تعهد کتبی اخذ و تعداد ۱۸ واحد صنفی به علت تخلفات متعدد و عدم رعایت ضوابط صنفی پلمپ شدند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: قوانین نظارت بر اماکن صنفی از طریق قانون‌گذار ابلاغ شده و همه فعالان اقتصادی ملزم به رعایت آن هستند.

سرهنگ الهی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره نظارت بر اماکن عمومی هرگونه شکایت و گزارش خود را در خصوص نحوه عملکرد واحدهای صنفی و تخلفات احتمالی با ما در میان بگذارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی