تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دستگیری سارقان تخریبگر در خیابان گاندی

News Image Lead

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری دو سارق منزل که با تخریب در خانه‌ها اقدام به سرقت از داخل آنها کرده بودند، خبر داد.

کد خبر: ۳۹۲۵
۱۶:۳۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، سرهنگ فرهاد حیدری دراین باره گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۳ گاندی در حال گشت‌زنی در خیابان گاندی شمالی و اطراف آن بودند که از طریق اپراتور مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر حضور دو سارق در یک خانه گزارش شد و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل دو سارق را که پس از تخریب در یک خانه اقدام به ورود به آنها کرده بودند، شناسایی کردند، گفت: ماموران این افراد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی افزود: با انتقال دو سارق مذکور به کلانتری آنان تحت بازجویی قرار گرفته و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منازل شهروندان در این محدوده و مناطق دیگر شهر تهران، اعتراف کردند.

حیدری افزود: متهمان پس از اعتراف به جرم خود برای تحقیقات بیشتر به اداره مبارزه با سرقت آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و در بازرسی از وسایل آنها تعدادی تجهیزات تخریب در منازل از جمله دیلم، اره آهن بر و پیچ گوشتی نیز کشف و ضبط شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
قفل ضد دیلم نصب کنید و سارقین منزل و محل کار را بیچاره کنید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
1
برای پیشگیری از ورود سارقین به داخل خانه های ویلایی یا مجتمع‌های آپارتمانی، اصلا مهم نیست درب مشاع ساختمان از چه نوعی و مجهز به چه قفلی است چون به هر حال سارقین از جایی مثل دیوار یا تحت عنوان پیک، مامور پست، آب، برق و ...وارد خواهند شد.
تنها نکته مهم در موضوع پیشگیری از سرقت منزل، غیر قابل نفوذ بودن قفل درب آپارتمانهاست و اصلا مهم نیست درب چوبی باشه یا از این دربهایی که به اسم ضد سرقت می‌فروشند، چون برای سارقین فقط قفلهای روی درب مهمه که بتونن از طریق یکی از روشهای رایج، از جمله، شاه کلید، هک، توپی زنی با پیچگوشتی یا انبر قفلی و همچنین دیلم زنی باز یا تخریبش کنند، پس اگر روی درب واحد، قفل ضد دیلم مرد نگهبان که غیر قابل بازکردن با شاه کلید، هک، توپی زنی و دیلم زنی است نصب بشوند دیگه سارقین بیچاره می شوند.
ناشناس
|
France
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
ممنونم از کسی که تو نظر بالا وقت گذاشته و راهنمایی کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
0
0
سپاسگزاری می کنم از کسی که نظر بالا را داده و توضیحات مفصلی درباره این موضوع داده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی