تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

هماهنگی و همدلی مسئولان، مردم را امیدوار می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان، مردم را به آینده کشور امیدوارتر می‌کند.

کد خبر: ۳۹۱۲۷
۱۲:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۸

هماهنگی و همدلی مسئولان، مردم را امیدوار می‌کند

دیدارنیوز ـ سید عباس صالحی روز دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی با قدردانی از حجت الاسلام آل هاشم به دلیل توجه ویژه به مسایل فرهنگی و اجتماعی، از وی به عنوان آغازگر تعامل مستقیم با مردم نام برد و گفت: هماهنگی و همدلی هرچه بیشتر مسئولان، مردم را به آینده کشور امیدوارتر می‌کند.
 
وی اظهار کرد: کتاب، مبدا و عصاره تمدن‌هاست و تمامی ملل در طول تاریخ با استفاده از این ابزار به معرفی خود پرداخته اند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تمدن‌سازی اظهار داشت: کتاب و کتابخوانی، کانون اصلی تمدن‌سازی به شمار می‌آید.
 
نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار از برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز قدردانی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی در شهر‌های بزرگ، حایز اهمیت است و تا حد امکان باید افزایش یابد.
 
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم با اشاره به پیشرفت‌های حوزه تکنولوژی و گرایش مردم به سمت فضای مجازی و استفاده از کتاب‌های دیجیتال افزود: هیچ چیز جای کتاب را نمی‌دهد و بر همین اساس همه مسئولان و مردم باید در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تلاش کنند.
 
وی با اشاره به افزایش خیرین کتابخانه‌ساز در استان عنوان کرد: تلاش برای وقف کتاب و کتابخانه نیز می‌تواند از جمله اقدامات مناسب فرهنگی باشد که انتظار داریم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
افزایش حمایت از نمایشنامه‌ها و تئاتر‌ها و ضرورت تلاش برای افزایش فعالیت‌های قرآنی و پرهیز از موازی‌کاری در این حوزه، دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام آل هاشم در این جلسه به آن‌ها اشاره کرد.
 
 استاندار آذربایجان شرقی هم در این دیدار گفت: خوشبختانه به برکت وجود حجت الاسلام آل هاشم در استان و همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مسئول، کمترین مشکلات اجتماعی و فرهنگی را در استان شاهد هستیم.
 
محمدرضا پورمحمدی اعلام کرد: در چند ماه گذشته شاهد کاهش بیش از ۴۰ درصدی تجمعات صنفی در حوزه اجتماعی بودیم که حاکی از روند نزولی و بسیار مناسب این شاخص‌ها در استان است.
 
وی همچنین با اشاره به افتتاح هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز تا ساعتی دیگر ابراز کرد: امیدوارم برگزاری این دوره از نمایشگاه بتواند تاثیر مناسبی در افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان به منظور حضور در آئین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به تبریز سفر کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی