تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیگیری طرح تاسیس دانشگاه جامع فرهنگیان در استان مرکزی

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از پیگیری طرح تاسیس دانشگاه جامع فرهنگیان در این استان خبر داد و گفت: پیگیری مشکلات این دانشگاه در دستور کار استاندار قرار گرفت.

کد خبر: ۳۷۹۸۶
۰۹:۵۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: پیگیری مشکلات و نیازهای این دانشگاه در دستور کار استاندار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، اخگر در حاشیه جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در خصوص مصوبات جلسه اظهار کرد: در سال آموزشی جاری 256 دانشجوی دختر و 244 دانشجوی پسر به جمعیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اضافه شده است و با توجه به افزایش دانشجویان، خرید وسایل ورزشی برای پردیس پسرانه شهید باهنر اراک یکی از مواردی است که باید پیگیری شود که استاندار مرکزی با این خرید موافقت کرد.

وی افزود: احداث دانشگاه فرهنگیان در بحث جذب دانشجوی ماده 28 برای شهرستان محلات و دلیجان با شرایطی خاص نیز مطرح شده که حتما ابلاغ خواهد شد و همچنین طرح تاسیس دانشگاه جامع در مرکز استان نیز مدنظر است که با تاسیس این مرکز قطعا مشکلات این دانشگاه حل خواهد شد.

معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: تجهیز پردیس زینب کبری نیز از دیگر مواردی بود که استاندار مرکزی قول بازدید و بررسی نواقص و حمایت داد.

اخگر بیان کرد: با توجه به اینکه در رشته های فیزیک و زیست و شیمی دانشجو به این دانشگاه اختصاص پیدا نمی‌کند در نتیجه در نظر داریم وسایل آزمایشگاه موجود در این حوزه را به آموزش و پرورش بدهیم تا با خالی شدن این فضاها بتوان مقداری کمبود کلاس در دانشگاه را جبران کرد، با اینکار حدود 500 مترمربع فضا آزاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص دانشجو در سه رشته یاد شده در سال‌های آتی، باید تجهیزات و وسایل به روز خریداری شوند و نمی‌توان از تجهیزات گفته شده استفاده کرد، در نتیجه بود و نبود این آزمایشگاه‌ها در آینده دانشگاه تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در این جلسه استاندار مرکزی پیگیری مشکلات این دانشگاه را در دستور کار قرار داد و مقرر شد در راستای رفع این مشکلات از برخی بخش های این دانشگاه مجدد بازدیدهایی صورت گیرد و جلسه ای نیز با مجمع خیران استان و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان برگزار شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی