تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
معاون هلال احمر استان همدان؛

۸۳ نیروی داوطلب در ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعالیت دارند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت شبانه‌روزی ۸۳ نیروی داوطلب متخصص در ۱۳ پایگاه امدادونجات این جمعیت خبر داد.

کد خبر: ۳۷۹۲۵
۱۳:۴۱ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸

۸۳ نیروی داوطلب در ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعالیت دارند

دیدارنیوز ـ حمید عرفی یگانه در جمع خبرنگاران در خصوص طرح ویژه اربعین حسینی جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: طرح ویژه امداد و نجات اربعین حسینی جمعیت هلال احمر که از ۱۳ مهرماه آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای این طرح در نظر گرفته شده است، افزود: در هر پایگاه ۵ نفر از نیروی نجاتگر جمعیت هلال احمر استان همدان مستقرند و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به زائران کربلا هستند.
 
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان مدت زمان خدمت رسانی نیرو‌های داوطلب جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های ویژه اربعین را ۶۰ نفر روز در شبانه روزاعلام کرد و گفت: یک مرکز امداد و نجات کوهستان، یک مرکز واکنش سریع نیز فعال هستند که در هرشیفت ۵ نفر نجاتگر آماده به خدمت با درجه ایثار در آن‌ها حضور دارند.
 
 وی افزود: در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ با ۴ نفر نیرو و مرکز واکنش سریع با ۵ نفر نجاتگر این جمعیت به صورت ۲۴ ساعته درمحل کشیک آماده باش هستند که با مجموع پایگاه‌های بین شهری در مجموع ۸۳ نفر نیروی انسانی متخصص جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های امداد و نجات ویژه اربعین جمعیت هلال احمر استان همدان فعالیت دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی