تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بزرگنمایی در موضوع ابتلای برخی از اهالی یک روستا در چهارمحال و بختیاری به HIV

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بررسی تخصصی موضوع ابتلای برخی از اهالی یک روستا در این استان در حال انجام است، گفت: این موضوع نه از نظر تعداد افراد و نه از نظر شدت بیماری در حدی نیست که در فضای مجازی و رسانه‌های غیررسمی منتشر شده بلکه در این زمینه بزرگ نمایی شده است.

کد خبر: ۳۷۲۶۰
۰۹:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸

موضوع ابتلای برخی از اهالی یک روستا در چهارمحال و بختیاری به HIV بزرگنمایی شد

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی اظهار کرد: چند روزی است که درگیر این موضوع هستیم و از ۲ سال پیش شایعه این بیماری وجود داشته و موضوع از سوی متولیان بهداشت و درمان در حال پیگیری بوده است، اما در روز‌های اخیر پیگیری این موضوع تشدید شده است.
 
وی ادامه داد: افراد مبتلا به ویروس HIV نسبت به بیماری خود مطلع شده بودند، که اطلاعات آن‌ها به صورت محرمانه بین پزشک و فرد بیمار وجود داشته است، اما مطالبی که در فضای مجازی مطرح شده نه از نظر تعداد بیماران و نه از نظر شدت بیماری صحت ندارد.
 
عباسی با بیان اینکه ویروس HIV با ایدز متفاوت است، تصریح کرد: بنا بر اظهارنظر‌های پزشکی اگر فرد مبتلا به ویروس تحت درمان قرار گیرد بیماری به احتمال زیاد به ایدز تبدیل نمی‌شود، اما اگر همکاری و همراهی نکنند ممکن است به بیماری ایدز تبدیل شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در چند روز اخیر از نیمی از جمعیت روستا آزمایش گرفته شد و ویروس در تعداد بسیار کمتر از آماری که در فضای مجازی مطرح شده شناسایی و تحت درمان هستند و بقیه اهالی نیز به نوبت تحت آزمایش قرار می‌گیرند.
 
وی همراهی و همکاری مردم روستا را در مدیریت موضوع مهم دانست و گفت: مردم نباید از این موضوع نگران باشد به شرط اینکه همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
 
به گفته عباسی در شورای تامین این استان که عصر چهارشنبه تشکیل شد، تصمیم بر این گرفته شده که تمامی عوامل حاکمیتی و دولتی تجهیز و در اختیار متولیان امر قرار داده شود تا از این موضوع به خوبی مدیریت و از آن عبور شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری از مردم، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی تقاضا کرد تا در حفظ آرامش، آبرو و حیثیت مردم استان مسئولان را یاری دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی