تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دلایل افزایش رطوبت هوا در بوشهر

رییس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر می‌گوید: ساکن بودن هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه، آرام بودن جو در اکثر ساعات روز، وزش جریانات ملایم و مرطوب جنوبی، پایداری جوی و وزش‌های بسیار ملایم جریانات جنوبی باعث شده رطوبت در سطح استان بوشهر افزایش یابد.

کد خبر: ۳۷۰۶۵
۱۲:۴۸ - ۰۹ مهر ۱۳۹۸

دلایل افزایش رطوبت هوا در بوشهر

دیدارنیوز ـ زهرا راستگو با اشاره به رطوبت بالای هوا طی روز‌های گذشته عنوان کرد: روز گذشته و صبح روز جاری رطوبت هوا در جزیره خارگ به ۱۰۰ درصد، همچنین میزان رطوبت هوا در شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم بالای ۹۰ درصد یعنی بین ۹۰ تا ۹۷ درصد و در عسلویه ۸۹ درصد، دیر ۸۰ درصد و در شهر برازجان به عنوان یک شهر غیرساحلی به ۸۲ درصد رسیده است.
 
ساختار جزیره‌ای خارگ و رطوبت ۱۰۰ درصدی
وی اضافه می‌کند: رطوبت هوا در بندر دیلم ۹۶ درصد، بندر گناوه ۹۷ درصد، بندر بوشهر ۹۲ درصد، جزیره خارگ ۱۰۰ درصد و جم ۷۶ درصد گزارش شده که بیشترین میزان رطوبت مربوط به جزیره خارگ به دلیل ساختار جزیره‌ای آن است.
 
رییس گروه پیش بینی و صدور هشدار هواشناسی بوشهر خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته وقوع مه غلیظ باعث کاهش سطح دید افقی شده تا جایی که صبح امروز شاهد کاهش میزان دید افقی در بوشهر تا ۱۸۰۰ متر و در خارگ تا ۲۵۰۰ متر بودیم. 
 
پایان هفته بوشهر با رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های محلی
نقشه‌های هواشناسی آرامش نسبی جو و دریا در اغلب ساعات شبانه روز طی امروز و فردا را نشان می‌دهد، همچنین در طول روز غبار محلی و در طول شب تا اوایل صبح در برخی نقاط وقوع مه از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهند بود. با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری، احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری‌های همرفتی (محلی) در روز‌های پایانی هفته دور از انتظار نیست.
 
در پیش بینی ۲۴ ساعته وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آمده است: آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد، در برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید، در برخی ساعات افزایش ابر پیش بینی می‌شود. همچنین جهت وزش باد متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از روز تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
گفتنی است فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۳۳ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۴۴، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۲ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۸ خواهد بود.
 
برازجان و خورموج گرم‌ترین‌ها
لازم به ذکر است: بیشترین دمای روز جاری در استان بوشهر در شهر‌های برازجان و خورموج با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد و پس از آن نیز شهر اهرم با دمای ۴۱ درجه و عسلویه با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی