تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عوامل ۲۰ فقره سرقت خودرو دستگیر شدند

News Image Lead

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۳۰۰ فقره سرقت لوازم داخلی آن خبر داد.

کد خبر: ۳۶۹۰
۱۰:۴۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سردار عباسعلی محمدیان گفت: درپی وقوع سرقت‌های متعدد لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های شبانه‌روزی، به سرنخ‌هایی از هویت متهمان دست یافتند و مشخص شد اخیرا سارقان یک دستگاه خودروی پراید را در یکی از مناطق کرج به سرقت برده و پس از اوراق‌کردن خودرو، آن را رها کرده و متواری شده‌اند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: مأموران با بررسی صحنه سرقت و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه‌دار، در نهایت مخفیگاه متهمان را در شهرستان ملایر شناسایی کردند و با در دست‌داشتن حکم قضائی و هماهنگی با پلیس آگاهی این شهرستان، به آنجا اعزام شده و تردد متهمان را تحت کنترل قرار دادند. سردار محمدیان عنوان کرد: پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه‌شان، در چندین عملیات غافلگیرانه چهار نفر از اعضای باند سارقان خودرو و لوازم داخلی آن، دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند. این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با تشکیل یک باند حرفه‌ای، در ساعات پایانی شب از شهرستان ملارد به کرج مراجعه و با استفاده از خودروهای سرقتی، اقدام به سرقت لوازم داخلی خودرو کرده و اموال مسروقه را به یک مالخر در تهران می‌فروختند.
 
فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: متهمان به 20 فقره سرقت خودرو و 300 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق عظیمیه، بلوار چمران، بلوار طالقانی و شهرستان فردیس اعتراف کردند که با حضور سارقان، صحنه‌های سرقت بازسازی و تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند. سردار محمدیان گفت: با راهنمایی متهمان، مالخر اموال سرقتی دستگیر و به‌همراه سایر متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.
 
منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی