تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عزت و اقتدار میهن اسلامی مدیون خون شهداست

News Image Lead

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عزت و اقتدار میهن اسلامی مدیون خون شهداست، گفت: امروز استکبار جهانی با همه قوای خود در منطقه حضور یافته است، اما جرأت حمله به خاک کشورمان را ندارد.

کد خبر: ۳۶۴۴۶
۱۰:۳۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ محمدرضا پورمحمدی در همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: یاد و خاطره بزرگمردانی را که عزت و اقتدار میهن اسلامی به برکت ایثارگری‌های آنان است، گرامی می‌داریم و به روح بلند همه شهیدان والامقام و امام راحل درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون شهدا و ایثارگران می‌دانیم، افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس که جزو افتخارات ملت ماست، همواره باید یادآوری شود، هرچند صحبت کردن از جبهه و جنگ در جمع شما فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس بسیار سخت است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز اگر شهرهای ما در دهه محرم تبدیل به حسینیه می‌شود به برکت خون شهداست؛ امروز آزادگی مدیون امام حسین(ع) است و این مکتب، به‌رغم دشمنی‌های نظام ماتریالیستی روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا که در کلام رهبر انقلاب، هم‌تراز شهادت عنوان شده است، افزود: جامعه ما با این یادآوری‌ها و بزرگداشت‌ها، روحیه استقامت و ایثارگری خود را حفظ می‌کند.

پورمحمدی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم"، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که مقاومت تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است و به برکت همین روحیه است که با افتخار اعلام می‌کنیم در جنگ هشت ساله حتی یک وجب از خاک دشمن را به بیگانه ندادیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: امروز اگر استکبار جهانی با همه قوای خود جرأت حمله به خاک کشورمان را ندارد به این خاطر است که ملت ایران را آزموده است و می‌داند که اگر خون امام حسین(ع) در این کشور به جوش بیاید کسی جلودار مردم ایران نیست.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود، افزود: اکنون زمان عافیت‌طلبی نیست؛ زیرا در جبهه‌ای قرار داریم که اگر غفلت کنیم، سخت‌تر از جبهه جنگ نظامی است.

در این مراسم از فرماندهان و پیشکسوتان استان آذربایجان شرقی در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی