تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس گیلان

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به فراخوان اجرای طرح انسجام در استان، گفت: با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه‌های دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای قرارگاه شهری، استانی و ملی معنا پیدا می‌کنند.

کد خبر: ۳۶۲۳۸
۱۵:۰۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸

فراخوان اجرای طرح انسجام در مدارس گیلان

دیدارنیوز ـ مهیار فتحی پور از اجرای طرح انسجام در مدارس استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید عضوگیری انجمن‌های اسلامی در مدارس متوسطه اول و دوم شروع شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.
 
وی افزود: این عضوگیری اولین اقدام انجمن اسلامی مدرسه محسوب می‌شود که پایه و اساس اتصال بین انجمن‌های اسلامی مدارس با یکدیگر، در یک شهرستان، یک استان و بین تمامی استان‌های کشور به شمار می‌رود.
 
فتحی پور ادامه داد: با اجرای طرح انسجام در مدارس، شبکه دانش آموزی سراسر کشور تشکیل شده و لایه‌های دانش آموزی تشکیلاتی اعم از اعضای قرارگاه شهری، استانی و ملی معنا پیدا می‌کنند.
 
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، هدف از اجرای این طرح را ایجاد شبکه دانش‌آموزی مدرسه، ارتقاء توان فعالیت مؤثر تشکیلاتی در مسئولین گروه‌های انجمن اسلامی و مسئول گروه تشکیلات انجمن اسلامی و موج‌آفرینی و ایجاد فضای دانش‌آموزی بانشاط در مدرسه عنوان کرد.
 
وی اضافه کرد: تقویت احساس مسئولیت و وظیفه‌شناسی در مسئولین گروه‌های انجمن اسلامی، تقویت توان مدیریت فعالیت‌های جمعی و راهبری گروه همسال، پر رنگ کردن نقش انجمن اسلامی به عنوان یک تشکیلات موفق و پویا در مدرسه و در بین دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه، بروز خلاقیت، نوآوری و پرورش مهارت‌ها و استعداد‌ها در دانش‌آموزان در قالب گروه‌ها از دیگر اهداف این طرح است.
 
فتحی پور با اشاره به اینکه فعالیت‌های طرح انسجام در سه محور اصلی تبلیغات، عضوگیری و سازماندهی اجرا خواهد شد، گفت: مسئولین انجمن‌های اسلامی باید در جهت رسیدن به خلاقانه و جذاب‌ترین طرح‌ها تلاش و در قالب و مدل‌های ابتکاری اهداف و فعالیت‌های انجمن اسلامی را به سایر دانش آموزان مدرسه معرفی کنند.
 
وی شناسایی و کشف نیرو را دو موضوع اصلی در محور عضوگیری دانست و ادامه داد: در محور سازماندهی نیز استعدادیابی، بکارگیری نیرو‌ها و واگذاری مسئولیت باید مورد توجه قرار گیرد.
 
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح انسجام، فراخوان تشکیلاتی جام انسجام (جنبش ابتکارات مدرسه‌ای انسجام) به منظور معرفی، تبلیغ، عضوگیری و سازماندهی انجمن‌های اسلامی مدارس با رویکرد خلاقانه و دانش آموزی عملیاتی می‌شود که مسئول انجمن اسلامی می‌تواند، متناسب با نیاز و ظرفیت انجمن اسلامی مدرسه در این زمینه ابتکار عمل داشته باشد.
 
گفتنی است؛ دانش آموزان برای عضویت می‌توانند به مسئول انجمن اسلامی یا معاون پرورشی در مدارس مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی