تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بهره‌برداری از اجلاس جهانی «راه ابریشم» در جهت توسعه گردشگری همدان

رئیس هیئت مدیره دهکده تفریحی گنجنامه با اشاره به میزبانی همدان از اجلاس جهانی راه ابریشم، گفت: توسعه صنعت توریسم از اولویت‌های کشور و به ویژه همدان است و در برگزاری اجلاس جاده ابریشم به دنبال بهره‌برداری از این موضوع خواهیم بود.

کد خبر: ۳۵۸۸۳
۱۱:۳۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

بهره‌برداری از اجلاس جهانی «راه ابریشم» در جهت توسعه گردشگری همدان

دیدارنیوز ـ نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی راه ابریشم، سعید ترابیان با بیان اینکه باید از پتانسیل‌های شهر همدان برای معرفی این شهر و جذب توریسم استفاده کرد، افزود: اجلاس جهانی راه ابریشم به‌خوبی قادر به تحقق سیاست‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی خواهد بود و باید از این امتیاز بهره لازم را برد.
 
وی با اشاره به اینکه به واسطه میزبانی همدان و برگزاری این اجلاس میهمانان داخلی و خارجی در همدان حضور پیدا می‌کنند و ضمن بازدید از اماکن و آثار تاریخی و فرهنگی همدان، با پیشینه و جاذبه‌های مهم و تأثیرگذار آن آشنا می‌شوند، ادامه داد: تلاش در راستای شناساندن بهتر همدان برای جذب گردشگر باید مدنظر قرار گیرد.
 
ترابیان با بیان اینکه بسیاری از زیبایی‌های طبیعی و اماکن توریستی و تفریحی استان‌های غرب کشور از جمله همدان ناشناخته است و باید برای معرفی آن‌ها تلاش کرد، یادآور شد: اگر این ظرفیت‌ها به خوبی تبلیغ شود موجب جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان می‌شود.
 
رئیس هیئت مدیره دهکده توریستی گنجنامه با بیان اینکه امیدواریم همدان در برپایی اجلاس بین المللی راه ابریشم موفق باشد و این رویداد کارکرد‌های موثری برای گردشگری همدان داشته باشد، گفت: جایگاه همدان از لحاظ گردشگری بالا است و باید همدان را به جایگاه واقعی آن رساند.
 
ترابیان بیان کرد: همدان دارای اماکن دیدنی و آثار ماندگاری از گذشتگان است که نه تنها باید در حفظ و نگهداری آن‌ها در امر صنعت گردشگری کوشا بود بلکه باید از ظرفیت‌های نقاط مختلف استان از جمله طبیعت زیبای آن با ایجاد فضا‌های تفریحی، رفاهی و فرهنگی در جذب هرچه بیشتر توریسم استفاده کرد.
 
وی افزود: تأثیرات شگرف گردشگری در کاهش نرخ بیکاری و افزایش سطح درآمد ملی بخشی از مزایای این صنعت است که همین موضوع تأکید می‌کند که نباید از توسعه صنعت گردشگری غافل شد.
 
نایب رئیس جامعه هتل‌داران کشور نیز با بیان اینکه برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم، سبب رونق گردشگری استان همدان خواهد شد، گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر برگزاری رویداد‌های ملی و بین‌المللی در همدان موجب شده تا نگاه جهانیان به همدان سوق داده شود و باید از فرصت‌های به دست آمده بیشترین بهره را برد.
 
شهرام شیروانی با اشاره به اینکه همدان ظرفیت‌های بسیاری برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد، افزود: در حال حاضر وضعیت زیرساخت‌های اقامتی و خدماتی استان مطلوب بوده و همدان می‌تواند سالانه پذیرای همایش‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری باشد.
 
مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر در ادامه حضور سران یونسکو در همدان را یک فرصت بی‌نظیر برشمرد و بیان کرد: در سال گذشته حضور دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی در همدان باعث شد تا از نگاه‌های منفی نسبت به ایران کاسته شود.
 
وی با بیان اینکه حضور سران یونسکو در همدان نیز سبب خواهد شد تا بار دیگر نگاه‌ها به ایران به عنوان یک مقصد امن گردشگری متمرکز شود، خاطرنشان کرد: بحث ثبت جهانی آثار تاریخی و طبیعی استان نیز از مسائل بسیار مهم است که برگزاری اجلاس جهانی راه ابریشم می‌تواند به این مهم کمک کند. ثبت جهانی آثار استان تأثیر به‌سزایی در توسعه گردشگری همدان در حوزه‌های مختلف دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی