تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی زاهدان بازدید کرد

News Image Lead

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح پنجشنبه در بدو ورود به زاهدان از کارخانه کاشی و پلیمر پاکت شهرک صنعتی این شهر بازدید کرد.

کد خبر: ۳۵۶۰۹
۱۲:۲۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر یک‌روزه خود به سیستان و بلوچستان از شهرک صنعتی رامشار محل اجرای پروژه آریا تایر هامون و کارخانه لوله‌های GRP واقع در شمال این استان بازید خواهد کرد.

شرکت در شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌های سفر رحمانی به این استان است.

محسن صالحی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این سفر همراهی می‌کند

به گزارش ایرنا هم‌اینک ۶۸۱ واحد بهره‌برداری شده صنعتی و صنفی با ۲ هزار و ۴۶۴ نفر اشتغال در شهرک کارگاهی زاهدان فعال هستند که از این تعداد ۱۶۲ واحد صنعتی و ۵۱۹ واحد صنفی با مجموع سرمایه‌گذاری هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرک کارگاهی راه اندازی شده‌اند.

۱۲ مورد از واحدهای یادشده در بخش صنایع غذایی و آشامیدنی، هشت واحد صنایع نساجی، ۲۳۷ واحد سلولزی، ۱۵ واحد شیمیایی، ۱۰ واحدکانی غیرفلزی، ۲۱۶ واحد فلزی، ۱۳ واحد برق و الکترونیک و ۱۷۰ مورد خدمات در این شهرک مشغول به فعالیت‌اند.

هم اینک ۱۲ مجتمع کارگاهی و ۲۸۵ واحد کارگاهی در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان فعال است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی