تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر راه و شهرسازی از مرز شلمچه بازدید کرد

News Image Lead

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از مرز شلمچه زیر ساخت‌های این گذرگاه مرزی را برای تردد زائران اربعین حسینی مورد ارزیابی قرار داد.

کد خبر: ۳۵۶۰۷
۱۲:۲۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ محمد اسلامی صبح پنجشنبه برای بررسی زیرساخت های ایجاد شده در مرز شلمچه به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین از طریق فرودگاه آبادان وارد استان خوزستان شد و مورد استقبال استاندار این خطه قرار گرفت. 


وزیر راه و شهرسازی در ادامه از مسیر سه کیلومتری تردد زائران و پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و  رفع مشکلات موجود در امر خدمت رسانی به زائران اربعین را مورد تاکید قرار داد. 

اسلامی همچنین در بدو ورود به فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان روند ساخت ترمینال جدید این فرودگاه را مورد بازدید قرار داد.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان خوزستان همچنین از روند آماده سازی زیر ساخت های مرز چذابه بازدید می کند.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی می باشد.

اربعین پارسال بیش از ۵۳۵ هزار زائر ایرانی و خارجی از مرز شلمچه تردد کردند که از این تعداد ۳۹۶ هزار و ۶۷۲ زائر ایرانی و ۱۳۸ هزار و ۴۷۰ نفر زائر خارجی بودند.
 به گزارش ایرنا بر اساس تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ مطابق با بیستم صفر روز اربعین حسینی است.

حرکت تدریجی کاروان‌های اربعین حسینی به سمت ۲ گذرگاه بین المللی چذابه و شلمچه در استان خوزستان از هفتم مهرماه (اول صفر) شروع می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی