تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

حمايت از كارآفرينان و فعالان اقتصادی در دستور كار دولت است

News Image Lead

استاندار قم توانمندی کارآفرینان قمی در توسعه ي اقتصادي استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: حمايت از كارآفرينان و فعالان اقتصادي در دستور كار دولت است.

کد خبر: ۳۵۵۷۰
۰۹:۲۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
 
دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در دیدار با کارآفرینان برتر روستایی استان با بیان لزوم حمایت از کارآفرینان و فعالان بخش اقتصادی، اظهار کرد: ورود به عرصه تولید در بخش های روستایی اهمیت ویژه‌ای دارد و مدیران استان باید در جهت تسهیل در این امر اهتمام داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به لزوم قدردانی از خدمات کارآفرینان در مسیر توسعه اقتصادی و تولید در استان اضافه کرد: تولیدکنندگان با احساس مسئولیت در برابر جامعه وارد عرصه کار و تولید می شوند و باید حمایت از این قشر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سرمست با بیان اینکه هر فرد در هر جایگاهی باید خود را مکلف به خدمت به جامعه بداند، ادامه داد: مدیریت استان در مسیر تحقق شعار سال و رونق اقتصادی و معیشت مردم گام بر می دارد و بازدید های میدانی جهت رصد عمق مسائل و مشکلات را در دستور کار دارد.

وی حضور در نمایشگاه ها در سطوح مختلف و برندسازي در ارائه محصولات را از مقتضیات اقتصاد و بازار دانست و ادامه داد: باید برنامه ریزی لازم برای ایجاد تخصص و انگیزه در این زمینه برای تولید کنندگان فراهم شود تا کارآفرینان با تکیه بر تجربه کاری خود به عرضه محصولات قابل رقابت در بازار روی آورند.

استاندار قم همچنین به ظرفیت های گردشگری، صنعتی و فرصت های سرمایه گذاری قم اشاره کرد و گفت: توانمندی لاز م برای معرفی این ظرفیت ها در سطح ملی و بین المللي در بین کارآفرینان وفعالان اقتصادی قم وجود دارد.

سرمست در پایان مراسم های تقدیر را فرصتی مناسب برای تشکر از فعالان و تولید کنندگان دانست و خاطر نشان کرد: افزایش روحیه خدمت رسانی بین کارآفرینان و مسئولین و ایجاد ارتباط قوی در بخش های تولیدی و اجرایی ره آورد این برنامه‌ها است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی