تیتر امروز

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...

دستگیری یکی دیگر از متهمان پرونده ایرانشهر

News Image Lead

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان از دستگیری یکی دیگر از متهمان پرونده اخیر ایرانشهر خبر داد.

کد خبر: ۳۵۵۱
۱۰:۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با میزان، گفت: با توجه به رایزنی ریاست دادگاه فنوج و همکاری معتمدان و ریش‌سفیدان، متهم از سوی خانواده خودش به صورت خودمعرف به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ادامه داد: دادگاه شهرستان فنوج با هماهنگی نیروی انتظامی و با دستور دادستان مرکز استان سیستان‌وبلوچستان، متهم «م. ق» را به ایرانشهر اعزام کرد.

 در این حال، رئیس‌ کل دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان از رد ادعای یکی از شاکیان پرونده ایرانشهر درباره تجاوز، از سوی پزشکی قانونی خبر داد و گفت: دو شاکی جدید به این پرونده اضافه شده است، اما این دو فرد ادعای تجاوز ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دستور دادستان ‌کل کشور مبنی بر تحت تعقیب قرارگرفتن عامل انتشار خبر کذب تجاوز به 41 دختر در ایرانشهر اظهار کرد: همه مسائل در حال بررسی است؛ اصل موضوع صد درصد دروغ نبوده است، اما  مقداری بزرگ‌نمایی شده بود. در حال بررسی هستیم تا ببینیم چقدر موضوع صحت دارد و چقدر بزرگ‌نمایی شده است و در صورتی که بزرگ‌نمایی شده باشد، با عامل آن برخورد می‌شود. حمیدی درباره آخرین وضعیت این پرونده نیز گفت: همچنان یک نفر از متهمان در بازداشت است، اما علاوه بر دو، سه‌نفری که با ادعای تجاوز شکایت کرده بودند، یک نفر نیز به تعداد شکات اضافه شده، اما شاکی جدید ادعای تجاوز ندارد و مدعی است که مورد آدم‌ربایی و ضرب‌وجرح قرار گرفته است.

رئیس‌ کل‌ دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان افزود: خانمی هم شکایت کرده و گفته که این افراد درصدد ایجاد مزاحمت برای دخترانش بودند.

به‌گفته این مقام قضائی، از افرادی که تحت عنوان تجاوز به عنف شکایت کردند، یک نفر از سوی پزشکی قانونی تأیید و یک نفر هم رد شده است.

حمیدی یادآور شد: چهار، پنج نفر از متهمان این پرونده نیز شناسایی شده و تحت تعقیب هستند و تحقیقات لازم برای شناسایی آنها انجام شده و با توجه به سیطره اطلاعاتی لازم بر این افراد، ممکن است به‌زودی دستگیر شوند. رئیس‌ کل دادگستری استان سیستان‌وبلوچستان افزود: هیچ‌کدام از مظنونان شناسایی‌شده از کشور خارج نشده‌اند.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی