تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
مدیرکل امور مالیاتی گیلان:

بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی تکرار نخواهد شد

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با بیان اینکه آخرین فرصت بهره مندی از بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش پایان مهرماه سال جاری است، گفت: این فرصت ویژه سال آینده تکرار نخواهد شد.

کد خبر: ۳۵۳۸۶
۱۳:۵۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی تکرار نخواهد شد

دیدارنیوز ـ جواد انوری با بیان اینکه آخرین فرصت بهره مندی از بخشودگی صد درصدی جرائم مالیاتی قابل بخشش پایان مهرماه سال جاری است، اظهار کرد: این بخشودگی صرفا به منظور حمایت از فعالان اقتصادی در سال رونق تولید و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور صادر شده است.
 
وی افزود: مودیان مالیاتی در صورتی که مالیات قطعی شده خود را در مهلت باقیمانده تا پایان مهرماه پرداخت نکنند می‌توانند از تسهیلات فراهم شده بهره ببرند.
 
مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان، همچنین از تفویض اختیار بخشودگی صد درصد جرائم قابل بخشش توسط رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور به مدیران کل استان‌ها تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: در ماه‌های بعدی سال، درصد بخشودگی جرائم کاهش یافته و سال آینده نیز ارائه این تسهیلات تکرار نخواهد شد.
 
انوری ادامه داد: مودیان در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده تا پایان سال جاری، به عنوان مودی خوش حساب تلقی نشده و جرائم متعلق قابل بخشودگی نخواهد بود.
 
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد: فعالان اقتصادی، علی الخصوص فعالان بخش تولید از این تسهیلات قانونی نهایت استفاده را داشته باشند.
 
وی درصد بخشودگی جرائم واحد‌های تولیدی اعم از حقیقی و حقوقی را تا ۳۰ مهر ۱۰۰ درصد، تا ۳۰ آبان ۹۸ درصد، تا ۳۰ آذر ۹۶ درصد، تا ۳۰ دی ۹۴ درصد، تا ۳۰ بهمن ۹۲ درصد و تا ۲۰ اسفند ۹۰ درصد دانست و گفت: به سایر مودیان نیز به ترتیب ۱۰۰، ۹۶، ۹۲، ۸۸، ۸۴، ۸۰ درصد بخشودگی جرائم تعلق می‌گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی