تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بهره‌برداری از ۲۸۶۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده کشور

News Image Lead

۲۸۶۰ واحد مسکونی نو ساز و تعمیر شده در مناطق سیل زده کشور، صبح امروز با حضور سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به صورت متمرکز در روستای «تازه آباد» شهرستان آق قلا به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۳۴۸۴۰
۱۳:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ این 2860 واحد به تفکیک 1185 واحد آن مربوط به استان گلستان، 558 واحد آن مربوط به استان لرستان، ‌665 واحد آن مربوط به استان خوزستان و 452 واحد مربوط به سایر استانهای کشور است.

همچنین امروز با حضور سردار سلامی، تعمیر و بازسازی 38 مدرسه در مناطق سیل زده گلستان به بهره برداری رسید.

سرلشگر حسین سلامی در مراسم متمرکز بهره برداری از این پروژه ها، گفت: سیل نشانی زیبا و تجسمی دل انگیز از وحدت، برادری و برابری و فراتر از خط کشی های قومی و مذهبی بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: از ابتدای سیل که به این منطقه آمدیم به مردم قول دادیم با همه توان تا آخرین لحظه در کنار آنها خواهیم بود و امروز هم آمده ایم که بگوییم ما در کنارتان هستیم.

وی افزود: به مردم قول می دهیم تا شرایط را بهتر از قبل نکنیم از پا نمی نشینیم و این را از رهبر عزیزمان آموخته ایم.

سرلشگر سلامی با بیان اینکه ملت نشان داد بزرگتر از تحریم، محدودیت و مصیبت است و در برابر مشکلات تسلیم نمی شوند، تصریح کرد: فشار دشمنان باعث قوی‌ تر شدن روحیه و انگیزه ملت ایران، پیشرفته تر شدن کشور، مستقل شدن و خودکفایی ما شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی دهیم زیرا ما قدرتمندیم و اسلام به ما پیشرفت و آزادی و قدرت عنایت کرده است و این راه را ادامه خواهیم داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی