تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۶ گردشگر در تنگه هلت پلدختر نجات یافتند

News Image Lead

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۶ گردشگر که در تنگه هلت گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

کد خبر: ۳۴۸۳۱
۱۲:۳۴ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
 
دیدارنیوز ـ صارم رضایی اظهار کرد: 6 گردشگر همدانی که در تنگه هلت پلدختر گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی و تیم واکنش سریع این جمعیت نجات یافتند.

وی گفت: این گردشگران همدانی  که برای تفریح و شنا به منطقه گردشگری هلت شهرستان پلدختر رفته بودند در آب‎های این تنگه گرفتار شدند.

رضایی افزود: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر به همراه یک تیم امدادی از شهرستان پلدختر به سرپرستی معاونت امداد و نجات استان بلافاصله برای نجات جان این گردشگران به محل اعزام شدند واین گردشگران را بدون هیچ صدمه ای از مرگ حتمی و غرق شدن نجات دادند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: چهار نفر از این گردشگران اهل همدان و ۲ گردشگر هم خرم آبادی بودند که با ۶ ساعت تلاش و استفاده از تجهیزات نفرات، از آب نجات و به محل امن انتقال داده شدند.

لازم به ذکر است تنگه هلت در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد بین تونل خرگوشان یک و ۲ و یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان پلدختر است که هرساله به ویژه در فصل گرما گردشگران زیادی از سراسر کشور از آن بازدید می‎کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی