تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آغاز کشت پاییزه در اراضی چهارمحال و بختیاری

معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از آغاز کشت پاییزه در ۸۸هزار هکتار اراضی کشاورزی استان خبر داد.

کد خبر: ۳۴۲۴۰
۰۹:۴۵ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۸

آغاز کشت پاییزه در ۸۸ هزار هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری

دیدارنیوز ـ حمیدرضا دانش اظهار کرد: بر اساس برنامه کشت پاییزه، چهار هزار هکتار زیر کشت کلزا، ۲۳هزار هکتار گندم آبی، ۳۷هزار هکتار گندم دیم، هشت هزار هکتار جو آبی و ۱۶هزار هکتار زیر کشت جو دیم می‌رود.
 
وی افزود:حدود دوهزار تن کود فسفات، پتاسه و اوره برای کشت پاییزه در استان تهیه شده است که بین کشاورزان توزیع می‌شود.
 
معاون تولید بهبودات گیاهی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص تأمین بذر مورد نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه، گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ تن گندم دیم، یک‌هزار و ۴۰۰ تن گندم آبی و یک‌هزار و ۲۰۰ تن جو آبی تهیه شده و آماده توزیع است.
 
دانش خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در چهارمحال و بختیاری هستیم، اما در سایر محصولات میزان کشت و برداشت محصولات تغییر محسوسی در فصل پاییز ندارد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی