تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با استاندار قم

دکتر قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم با دکتر سرمست استاندار قم دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۳۴۰۳۴
۱۳:۵۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸

دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با استاندار قم

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بهرام سرمست در دیدار با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم و آرزوی موفقیت برای وی گفت: دکتر قدیر از افراد با سابقه و شناخته شده در استان قم هستند و شناخت کافی و لازم را به مسائل بهداشت و درمان دارند.
 
وی همچنین ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر ایرانی خواه گفت: ایشان نیز سال‌ها زحمات بسیاری برای استان کشیده اند که از تلاش‌های ایشان نیز قدردانی می‌کنیم.
 
استاندار قم با تاکید بر گسترش گردشگری سلامت، توسعه زیرساخت‌های درمان و توجه به آموزش گفت: باید در زمینه بهداشت و درمان در استان قم به دنبال تحول بود و با برنامه ریزی در بهبود وضعیت موجود تلاش کرد.
 
دکتر محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار گفت: بنده با مجموعه بهداشت و درمان قم آشنایی کامل دارم و با کمک مجموعه استان به ویژه استاندار در راستای توسعه و بهبود وضعیت موجود تلاش خواهیم کرد.
 
وی بیان کرد: دکتر ایرانی خواه خالصانه و صادقانه در مجموعه بهداشت و درمان قم تلاش کردند که امیدواریم بتوانیم مکمل کار‌های ایشان بوده و در تکمیل برنامه‌ها بکوشیم.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به موضوع درمان، غذا و دارو و آموزش و پژوهش و از سوی دیگر بهداشت امر مهمی است که در دستور کار خواهیم داشت و تحول و توسعه را در دستور کار داریم.
 
دکتر قدیر به حضور بیماران بین المللی در استان قم اشاره کرد و گفت: توسعه گردشگری سلامت امر مهمی است که در این راستا برنامه ریزی کرده و تلاش خواهیم کرد با همکاری دیگر دستگاه‌ها در زمینه بهبود این وضعیت بکوشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی