تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

درخواست سلحشوری برای اعمال رافت اسلامی در مورد برخی بازداشتی‌ها

یک عضو فراکسیون زنان مجلس نسبت به میزان حکم صادر شده برای برخی بازداشتی‌های اخیر انتقاد کرد و از دستگاه‌های مرتبط اعمال رافت اسلامی برای آن‌ها را خواستار شد.

کد خبر: ۳۳۷۲۷
۱۳:۳۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پروانه سلحشوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی  در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: حسین بن علی (ع) به ما آموخت که اگر دین ندارید آزاده باشید، اما سوال این جا است که ما چقدر به پیام آزادگی امام (ع) گوش جان می‌سپاریم؟

وی با یادآوری  اصل ۲۷ قانون اساسی، بازداشت‌هایی که در روز کارگر انجام شده است را یادآور شد و ضمن انتقاد از میزان حکم‌های صادر شده برای افرادی مانند، مرضیه امیری و عاطفه رنگریز  و نوشین جعفری  مقایسه این احکام  با احکامی برای اختلاس گران را قابل تاسف دانست.

این عضو کمیسیون فرهنگی در پایان گفت: آن زمانی که حجت الاسلام و المسلیمن رئیسی برای ریاست دستگاه قضا آمدند حرف‌های‌شان در دل مردم یادآور عدالت و دادخواهی بود، اما وااسفا که دوباره شاهد تکرار احکامی هستیم که روسای پیشین قوه قضاییه بر آن تاکید داشتند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی