تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی یزد

نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور، صنایع و ماشین آلات وابسته استان یزد همزمان با هفته دولت و با حضور معاون استاندار در محل دائمی نمایشگاه‌های استان افتتاح شد.

کد خبر: ۳۳۴۲۳
۱۵:۳۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

افتتاح نهمین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی یزد

دیدارنیوز ـ در جریان این رویداد مسعود عظیمی معاون اقتصادی استاندار یزد ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه در جریان آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های بخش کشاورزی قرار گرفت و از نزدیک با مباحث و مشکلات مطرح شده غرفه‌داران آشنا شد.
 
جمال سجادی پور  رییس سازمان جهادکشاورزی استان نیز طی گزارشی از نهمین نمایشگاه کشاورزی استان، تعداد شرکت‌های حاضر را ۶۲ شرکت برشمرد که در قالب ۱۸۰ غرفه آخرین دستاورد‌ها و عملکرد خود را در فضایی به وسعت ۲۵۰۰ مترمربع در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
 
نهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی استان به مناسبت هفته دولت تا هفتم شهریور آماده بازددی عموم است.
 
گفتنی است، همچنین به مناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندار طرح ۱۱۶ هکتاری سامانه نوین آبیاری تحت فشار تیپ در محل هنرستان کشاورزی شهید مصطفی خمینی شهرستان خاتم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
در این طرح که با اعتبارات دولتی صندوق توسعه ملی به میزان ۱۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال و آورده شخصی دو میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال به بهره برداری رسید، ۱۱۶ هکتار از اراضی زراعی منطقه شامل ۵۰ هکتار جالیز، ۲۰ هکتار ذرت و مابقی محصولات با بهبود راندمان آبیاری به میزان ۸۵ درصد به تولید خواهند رسید.
 
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و همراهان سپس در محل طرح ۱۷ هکتاری تولید انجیر با روش آبیاری قطره‌ای حضور یافته و از نزدیک با روش اجرای طرح آشنا شدند و بر استفاده از شیوه‌های نوین جهت مدیریت مصرف آب تاکید کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی