تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

برگزاری جشن ۴۰ سالگی دانشگاه شهرکرد

جشن ۴۰ سالگی دانشگاه شهرکرد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، سفرای کشور‌های افغانستان، عراق و روسای ادوار این دانشگاه شهرکرد روز سه شنبه آغاز شد.

کد خبر: ۳۳۲۰۸
۱۲:۲۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

برگزاری جشن ۴۰ سالگی دانشگاه شهرکرد

دیدارنیوز ـ منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به دانشگاه شهرکرد به مقام شامخ شهدای گمنام، این دانشگاه ادای احترام کرد و از بخش‌های مختلف دانشگاه دیدن کرد.
 
رئیس دانشگاه شهرکرد در این آغاز این جشن اظهار داشت: هم اینک ۷ هزار دانشجو در ۱۹۵ رشته گرایش در ۸ دانشکده مشغول تحصیل هستند.
 
سعید کریمی ادامه داد: این دانشگاه از حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی بهره‌مند است که در عرصه‌های ملی و بین المللی دستاورد‌های علمی متعددی کسب کرده اند.
 
وی تصریح کرد: ۱۴ رئیس دانشگاه تاکنون در این دانشگاه منصوب شده است که با مدیریت این روسا و تلاش مجموعه دانشگاه پیشرفت‌های چشمگیری کسب شده است. 
 
گفتنی است:  از مهرماه امسال در دانشگاه شهرکرد، رشته بهداشت و بیماری آبزیان در مقطع دکترای تخصصی و گرایش‌های جدیدی در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مواد، مدیریت کشاورزی، ادبیات روایی و مشاوره شغلی در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود.
 
همچنین از سال تحصیلی جدید رشته علوم سیاسی در دانشکده فارسان و رشته مواد در دانشکده فنی و مهندسی بروجن در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
 
هم اینک ۵ تشکل سیاسی، ۴۵ انجمن علمی و ۲۸ کانون فرهنگی در این دانشگاه فعال هستند و ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی