تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابطال کارت ملی ۱۶ درصد از یزدی‌ها

مدیر کل ثبت احوال استان یزد با اشاره به ابطال سریال کارت ملی ۱۶ درصد از شهروندان یزدی که تاکنون نسبت به هوشمند شدن کارت ملی خود اقدام نکردند، تاکید کرد: این دسته از شهروندان در جریان فرآیند‌های وابسته به کارت ملی با مشکل مواجه خواهند شد.

کد خبر: ۳۳۰۰۰
۱۵:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

ابطال کارت ملی ۱۶ درصد از یزدی‌ها

دیدارنیوز ـ محمد علی مکرمی با اشاره به ارائه درخواست و صدور کارت ملی هوشمند برای ۸۴ درصد از واجدین شرایط در استان تاکنون، اظهار کرد: ۱۶ درصد از جمعیت باقی مانده هنوز درخواستی برای اخذ کارت ملی هوشمند نداده‌اند و این در حالی است که سریال کارت‌های ملی قدیمی آن‌ها نیز باطل شده است. 
 
وی افزود: فرآیند‌های بانکی و اداری و همچنین رویداد‌هایی مانند انتخابات وابسته به کارت ملی است لذا این بخش از جامعه در صورت عدم اقدام برای هوشمند‌سازی کاریت ملی خود، دچار اختلال و مشکل خواهند شد. 
 
این مسئول با بیان این که احتمال برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در استان وجود دارد، تصریح کرد: ۲۸ مرکز برای دریافت درخواست صدور کارت ملی هوشمند از شهروندان در استان فعالیت دارند که به صورت بروز و لحظه‌ای نسبت به صدور کارت ملی هوشمند اقدام می‌کنند.
 
وی گفت: شهروندان متقاضی می‌توانند ضمن مراجعه و ارائه درخواست خود، از فیش رسید صادره توسط این مراکز برای عملیات‌های وابسته به کارت ملی تا زمان صدور آن بهره گیرند.
 
مدیر کل ثبت احوال استان از تعویض ۵۰ درصد شناسنامه‌های مردم استان نیز خبر داد و گفت: در حال حاضر هچ الزامی در مورد تعویض شناسنامه‌های عادی و جایگزینی شناسنامه‌های مکانیزه وجود ندارد، اما شهروندان می‌توانند در صورت نیاز در این رابطه ارائه درخواست کنند تا طی مدت یک هفته تا ۱۰ روز شناسنامه‌ی مکانیزه دریافت کنند.
 
مکرمی در پایان نیز به فراهم بودن امکانات لازم در یزد به منظور تعویض کارت ملی و شناسنامه اشاره کرد و شهروندانی که تاکنون در این باره اقدام نکرده‌اند خواست تا به ویژه در رابطه با کارت ملی هوشمند، هر چه زودتر به مراکز منظور شده، مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی