تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

راه‌اندازی دروازه تجاری ایران و آذربایجان در مرز آستارا

مدیر کل گمرک آستارا گفت: دروازه تجاری مشترک ایران و جمهوری آذربایجان با هدف رونق اقتصادی و کاهش هزینه‌های تجاری، در مرز این شهرستان راه اندازی می‌شود.

کد خبر: ۳۲۰۱۹
۱۴:۲۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

دروازه تجاری ایران و آذربایجان در مرز آستارا راه اندازی می‌شود

دیدارنیوز ـ رسول امیدی افزود: ۷۰ درصد زیرساخت‌های دروازه تجاری مشترک ایران و آذربایجان آماده شده است و ظرف یک سال تحقق خواهد یافت.
 
وی بیان کرد: ایران به تازگی به عضویت اتحادیه اوراسیا درآمده است و مرز آستارا در تجارت آزاد ایران با کشور‌های عضو این اتحادیه، نقش ویژه‌ای خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: گمرک بارانداز راه آهن آستارا با هشت نیروی انسانی در ساختمانی به مساحت ۱۰۰ متر مربع فعال شده، اما زیرساخت‌های حمل و نقل کالا در آن ناکافی است و پیمانکار طرح باید نسبت به تامین آن اقدام کند.
 
امیدی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۱۰۰ هزار تن کالا از راه آهن آستارا صادر و وارد شده و حجم مبادلات تجاری از راه آهن با وجود تحریم، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافته است.
 
مدیر کل گمرک آستارا اظهار کرد: اداره کل گمرک آستارا در واردات و صادرات قطعی کالا، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، صدور موافقت نامه تجارت بین المللی و برگ خروج خودرو، امور مسافری، مرجوعی، امانت‌های پستی و قضائی فعالیت می‌کند.
 
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، سومین مرز پرتردد ایران است و سالانه نزدیک به ۸۰۰ هزار مسافر داخلی و خارجی از آن تردد می‌کنند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی