تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

فرهنگ مصرف مردم کرمانشاه نیاز به تغییر دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد، کشتار غیرمجاز هم وجود دارد تاکید کرد: لازم است که فرهنگ مصرف مردم تغییر یابد و این کار با اطلاع رسانی مداوم و تبلیغات هشداری محقق می‌شود.

کد خبر: ۳۲۰۰۹
۱۳:۴۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

فرهنگ مصرف مردم کرمانشاه نیاز به تغییر دارد

دیدارنیوز ـ محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در کارگروه سلامت استان کرمانشاه با تاکید بر اصل ممانعت از کشتار غیرمجاز و فروش گوشت خارج از شبکه افزود: آنچه که مهم است شیوه اجرایی کردن این ممنوعیت است و نیاز است که در هر شهرستان متناسب با وضعیت آن اقدام شود.
 
وی گفت: دامپزشکی استان لازم است که بطور جدی مقابل کشتار غیرمجاز و فروش دام خارج از شبکه ایستادگی کند و موارد را برای برخورد به دستگاه‌های ضابط گزارش کند.
 
رئیس کارگروه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: برای مردم نسبت به خطرات بیماری‌های دامی و انتقال آن باید حساسیت به وجود بیاید از صداوسیما و فضای مجازی می‌توان برای اعلام هشدار‌ها بهره گرفت.
 
الهی تبار افزود: در زلزله سرپل ذهاب چادر به چادر صحبت شد و بزرگان پای کار آمدند و اینگونه مانع بروز بیماری‌های واگیردار شدند از این رو آموزش نیاز مردم است و اگر گفته نشود به اجتماع جفا کرده ایم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: نیاز است که در سند جامع سلامت برنامه عملیاتی و وظایف هریک از دستگاه‌ها مشخص و تدوین شود. هدف گذاری این سند تا سال ۱۴۰۴ قرار گرفته که برنامه دستگاه‌ها تا پایان مهر ماه امسال باید اعلام شود.
 
الهی تبار افزود: عرضه مکمل‌های ورزشی در استان خطراتی را در پی دارد و آنچنان که گفته می‌شود باند‌هایی در کار توزیع این مکمل‌ها دست دارند این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که عوارض فراوانی برای جوانان در پی داشته است.
 
او با بیان اینکه فعالیت عطاری‌ها در استان نیاز به ساماندهی دارد، گفت: نقش عطاری و دارو‌های گیاهی را در سلامت قبول دارم و این بخش به گذشته پرافتخار ما در علم پزشکی باز می‌گردد، اما استفاده مناسب از این گیاهان و عطاری‌ها ساماندهی می‌خواهد.
 
وی تصریح کرد: مردم از مدیران و دستگاه‌ها انتظار نظارت دارند و اگر خریدی از عطاری‌ها می‌کنند با این امنیت خاطر است و اگر عوارضی ببینند نسبت به نظارت ما بی اعتماد می‌شوند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی