تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تکرار «طوفان شن» در شمال سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پس از کاهش موقتی سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه طی امروز در شمال استان، مجدد از روز دوشنبه و سه شنبه بر شدت وزش این باد‌ها افزوده می‌شود. 

کد خبر: ۳۱۷۷۴
۱۲:۳۲ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

تکرار «طوفان شن» در شمال سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز ـ علی ملاشاهی با اشاره به صدور اخطاریه جوی شماره ۱۲ این اداره کل اظهار کرد: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های عددی از روز دوشنبه و سه شنبه وزش باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان زابل تشدید می‌شود که پیامد آن خیزش غبار و وقوع طوفان گردوخاک در برخی نقاط شمال استان خواهد بود. 
 
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کاهش میزان دید افقی، غبارآلود شدن آسمان، کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید افقی به کمتر از ۱۰۰۰ متر، اختلال در ناوگان حمل و نقل و بروز خسارت به سبب وزش باد از دیگر پیامد‌های این پدیده مخاطره آمیز است. 
 
وی با بیان اینکه هم استانی‌های عزیز تا زمان فروکش کردن طوفان از سفر‌های غیرضروری به مناطق شمال استان خودداری کنند، گفت: توصیه می‌شود بیماران قلبی و تنفسی، کودکان و سالمندان از تردد‌های غیر ضروری در مناطق تحت تأثیر طوفان اجتناب کنند. همچنین با توجه به شدت وزش باد توصیه می‌شود از کار و فعالیت در ارتفاعات و ساختمان‌های بلند در زمان وزش طوفان خودداری شود. 
 
ملاشاهی ادامه داد: انتظار می‌رود روز پنج شنبه سرعت وزش باد در شمال استان به تدریج کاهش یابد. 
 
 رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان: از روز دوشنبه وزش باد و گردوخاک با شدت کمتر به همراه غبار گسترده در نوار شرقی و مرز‌های غربی استان، شرق خراسان جنوبی و نوار شرقی استان کرمان رخ می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی