تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
نگاه "دیدارنیوز" به آغاز داغ‌ترین لیگ فوتبال جهان؛

مرسی ساید؛ سراسر اشتیاق

امروز منچستر سیتی در مقام قهرمان دو فصل قبل، میهمان تیم وستهام است و خوب می‌داند که چه کار دشواری برای حفظ عنوان قهرمانی در پیش خواهد داشت. اما بازی مهم هفته اول، فردا در اولدترافورد برگزار خواهد شد؛ جایی که دیدار سنتی بین منچستر یونایتد و چلسی همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب خواهد کرد.

کد خبر: ۳۱۶۹۴
۱۶:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد، دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلستان برگزار شد و لیورپول در نمایشی بی رحمانه با نتیجه ۴-۱ نوریچ سیتی را در هم کوبید تا از همان هفته اول برای مدافع عنوان قهرمانی یعنی منچستر سیتی خط و نشان بکشد. امروز و فردا دیدار‌های دیگر هفته اول برگزار می‌شود و به این ترتیب پربیننده‌ترین لیگ فوتبال جهان کارش را آغاز می‌کند.
 
 
مرسی ساید، سراسر اشتیاق
 

امروز منچستر سیتی در مقام قهرمان دو فصل قبل، میهمان تیم وستهام است و خوب می‌داند که چه کار دشواری برای حفظ عنوان قهرمانی در پیش خواهد داشت. اما بازی مهم هفته اول، فردا در اولدترافورد برگزار خواهد شد؛ جایی که دیدار سنتی بین منچستر یونایتد و چلسی، همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب خواهد کرد.
 
تحولات دوره جدید
 
لیگ امسال، بیست و هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال انگلستان است. دوره اول آن در سال ۱۹۹۲ تحت عنوان «Premier League» آغاز شد و در طول این سه دهه، فراز و نشیب‌های زیادی داشته است. گردانندگان لیگ برتر امسال تغییراتی نسبت به دوره قبل در نظر گرفته اند که برخی از آن‌ها برای نخستین بار اتفاق می‌افتد. به طور مثال در این دوره از لیگ برتر برای نخستین بار تعطیلات نیم فصل در نظر گرفته شده که البته در ماه فوریه قرار خواهد داشت و نه ژانویه. البته این تعطیلی هم سبک خودش را دارد به این معنی که ۱۰ بازی از هفته‌ای که مصادف با تعطیلی است به دو ۵ بازی تقسیم شده و در دو آخر هفته پشت سر هم برگزار می‌شود.

انگلیسی‌ها امسال از سیستم داور کمکی مجازی (VAR) استفاده خواهند کرد که این نیز برای نخستین بار اتفاق خواهد افتاد. با توجه به محافظه کاری ذاتی انگلیسی ها، این اتفاق اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. همچنین اعلام شده که در مورد تعویض، خطای هند، پنالتی‌ها و  پاس رو به عقب هم تغییراتی در قوانین به وجود آمده که طبعا به مرور کلیه تغییرات مشخص خواهد شد. در زمینه پخش تلویزیونی مسابقات نیز ظاهرا دو غول رسانه‌ای اسکای اسپورت و آمازون به عنوان پخش کننده اصلی این مسابقات خواهند بود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی