تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد

یک تا ده سال حبس برای ارسال کنندگان فیلم و عکس برای مسیح علی‌نژاد

رییس دادگاه انقلاب اسلامی تهران می‌گوید ارسال فیلم و عکس برای مسیح علی‌نژاد جرم و مشمول مشمول ماده ۵۰۸ (کتاب پنجم) قانون مجازات اسلامی است.

کد خبر: ۳۰۶۷۶
۱۳:۵۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا ارسال فیلم و عکس به مسیح علی‌نژاد جرم است یا خیر و چه اعمالی فیلم گرفتن از آنها مجرمانه است؟ گفت:  تا جایی که من احصا کرده‌ام بر اساس قانون، فیلمبرداری در سه مورد اعم از  استحکامات نظامی، حریم خصوصی افراد و همکاری با دول متخاصم جرم است.

رئیس دادگاه انقلاب گفت: با توجه به قرار دادی که مسیح علینژاد در بحث خبری با دولت آمریکا دارد، کسانی  که از خود  و دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و ارسال کنند، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی هستند که یک تا ۱۰ سال مجازات حبس دارد.

وی افزود: صرفا فیلم از کشف حجاب نیست بلکه اگر هر شخصی در هر زمینه‌ای فیلمی به خانم  علی‌نژاد ارسال کند که علیه نظام، مردم و جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی