تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

ابتکار: امیدواریم به‎زودی زنان را در ورزشگاه‎ها ببینیم

معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده گفت: امیدواریم به‎زودی شاهد حضور بانوان در ورزشگاه‎ها باشیم و البته با تدابیر اندیشیده شده، این موضوع تحقق پیدا می‎کند.

کد خبر: ۳۰۶۷۱
۱۳:۲۱ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - معصومه ابتکار روز دوشنبه در آغاز سفر یکروزه خود به خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد به خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مناسب سازی هایی که در ورزشگاه ها انجام شده، از جمله جداسازی ورودی ها، مسیرها و محل نشستن تماشاگران، به زودی شاهد حضور زنان در ورزشگاه ها خواهیم بود و این وعده وزیر ورزش و جوانان محقق خواهد شد.

وی افزود: در نشست هایی که با هواداران داشتیم نیز بر رعایت شروط تاکید شد و با این تفاصیل زنان را در ورزشگاه ها به زودی خواهیم دید.

ابتکار گفت: مرحله نخست طرح ملی گفت و گوی خانواده نیز در کشور و استان ها اجرایی شده و اجرای مرحله دوم آن نیز آغاز شده است که این مرحله و همچنین طرح ارتقای تابآوری امسال در کشور اجرا می شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده در خصوص تحصیل دانش آموزان، هم اکنون طرح بازماندگان از تحصیل و تحصیل در روستاها نیز پیگیری می شود.

ابتکار افزود: گزارشی در خصوص تحقق ۳۰ درصدی حضور مدیران زن در دولت و استانها نیز در دست تدوین است که آیا این ۳۰ درصد تاکنون اجرایی شده، که این امر در حال پیگیری است و نتیجه آن در هفته دولت نهایی و اعلام خواهد شد.

وی در خصوص مشوق هایی که برای زنان به منظور زادآوری در نظر گرفته شده، نیز اظهار داشت: هم اکنون مرخصی ۹ ماهه و پاس شیر برای زنان برقرار است اما باید این مشوق ها در بخش خصوصی نیز اجرایی شود که هم اکنون پیگیر این موضوع هستیم.

 معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری که امروز به استان خراسان شمالی سفر کرده در جمع مدیران و مسئولان سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه زنان خراسان شمالی و نیز شورای برنامه ریزی این استان حضور خواهد یافت.

رونمایی از طرح بانوی آب، بازدید از بند نسوان زندان بجنورد و نیز طرح های اشتغال بانوان در شهرستان های شیروان و فاروج از دیگر برنامه هایی است که برای وی در نطر گرفته شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی