تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

‌دغدغه‌ای برای تامین امنیت مرزها در زمان انتخابات نداریم

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز ایران امن ترین کشور در جهان است.

کد خبر: ۳۰۶۱۸
۰۸:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سردار قاسم رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ارومیه افزود: دغدغه ای برای تامین امنیت مرزها در زمان انتخابات نداریم و به واسطه انسجام با دستگاههای قضایی و سپاه و ارتش بر مرزها مسلط هستیم.

وی با بیان اینکه امروز افتخار داریم که ایران بیش از ۸۰ میلیون مرزبان دارد چرا که همه اقوام و ادیان متفق القول مرزبان هستند، اظهار کرد: تبیین جایگاه مرز در کشور مغفول مانده است و باید ارزش و جایگاه مرزبانی در جامعه برجسته شود.

سردار رضایی با اشاره به وسعت کشور ایران و همسایگی با کشورهای مختلف، وجود کشورهای همسایه را یک فرصت و قدرت برای ایران دانست و گفت: ایران به همه کشورها بجز رژیم غاصب نگاه مودت دارد و بین ایران و کشورهای همسایه ازجمله عراق، ترکیه، آذربایجان، پاکستان و حوزه خلیج فارس روابط عمیقی در سطوح مختلف حاکم است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه قبل از انقلاب قدرت‌های شرق و غرب مرزها را مدیریت می کردند اما بعد انقلاب مولفه ها تغییر کرد، اظهار کرد: اگر چه طی سال گذشته امکانات خدماتی و اپتیکی به مرزها ارسال شد ولی هنوز عقب ماندگی و خلاهایی در ابنیه، راه و انشعابات حوزه مرزی وجود دارد. 

وی با اینکه میزان جرایم مرزی مرزنشینان آذربایجان غربی از جمله تردد غیرمجاز کاهش یافته است، تصریح کرد:  طی ۴ ماهه سال جاری  ۳.۵ برابر میزان کشفیات سلاح شکاری در استان افزایش یافته است.

سردار رضایی با‌ بیان اینکه امنیت موجود را باید برای مردم ‌تشریح کرد و وحدت از دستاورد امنیتی پاسداری می کند، گفت: نقش مردم در امنیت مرزهای آذربایجان غربی به خوبی جلوه کرده است.

وی با اشاره به بازگشایی مرز کوزه رش سلماس گفت: ایجاد بازارچه دروازه و پایانه در مرز مشترک به واسطه توافق طرفین میسر است و متولی نیز دولتهاست و هنوز در مرز کوزه رش سلماس اتفاق نیفتاده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی