تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
گامی نو در حمایت از نیازمندان

سامانه سایه با هدف اتصال بی واسطه خیر به نیازمند راه اندازی شد

در سامانه سایه نیاز نیازمندان توسط مراکز خیریه رسمی ثبت میگردد و پس از صحت سنجی برای جلب مشارکت خیرین گرامی به نمایش در میاید.

کد خبر: ۳۰۳۹۵
۱۰:۰۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز- در سامانه سایه نیاز نیازمندان توسط مراکز خیریه رسمی ثبت میگردد و پس از صحت سنجی برای جلب مشارکت خیرین گرامی به نمایش در میاید.

به گزارش فارس، جلسه رونمایی از سامانه "سایه" با حضور دکتر یزدان مهر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور، مهندس رضوان مدنی مشاور وزیر رفاه، مهندس ربوبی دبیرستاد مسکن سازمان بهزیستی کشور، مهندس زارعی معاون مجمع خیرین کشور، دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد. 
 
در این سامانه  نیاز نیازمندان توسط مراکز خیریه رسمی ثبت میگردد و پس از صحت سنجی برای جلب مشارکت خیرین گرامی به نمایش در میاید. 
 
خیرین گرامی با انتخاب نوع نیاز، محل نیازمند، سن و ویژگیهای دیگر قادر خواهند بود اطلاعات تکمیلی هر نیازمند را قبل از کمک مطالعه فرمایند و پس از تامین کالا، خدمت و یا مبلغ مورد نیاز ثبت شده گزارش و مستندات کامل رفع این نیاز را در سامانه مشاهده کند 
 
در حال حاضر ۱۳۰ هزار نیازمند در قالب ۱۲۰۰ مرکز خیریه در این سامانه به ثبت رسیده اند و ارزش نیازهای رفع شده از طریق این سامانه ۵۰ میلیارد ریال رسیده است. 
 
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد مطابق اعلام نیاز سازمان بهزیستی کشور و مذاکرات صورت گرفته برنامه ریزی شده است پس از اجرای آزمایشی این طرح در استان کرمانشاه و ایجاد هماهنگی عملیاتی در این سطح ، این پروژه در سطح ملی با انعقاد تفاهم نامه ای در سط معاونین وزرا به اجرا خواهد رسید. 
 
دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این جلسه گفت: با توجه به وسعت امکانات سمعی، بصری و رسانه ای در بهزیستی استان کرمانشاه باید به دنبال نرم افزاری باشیم که به راحتی بتوان از آن نرم افزار در جلب کمک های مردمی استفاده کرد. 
  
وی افزود: با توجه به مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی، زلزله و .. متاسفانه میزان نیازمندی های مددجویان بسیار افزایش یافته و ما می توانیم از طریق سامانه سایه نسبت به رفع این نیازها اقدام کنیم. 
 
فتاح مدیرکل پست استان کرمانشاه نیز در این جلسه با اشاره به سابقه همکاری اداره پست از سال های گذشته با بهزیستی، افزود: اداره پست استان خدماتی از جمله استعلامات مددجویان، توزیع اقلام و .. را به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه داده است و هم اکنون نیز این اداره کل آمادگی اتصال به سامانه سایه جهت ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان را دارد. 
 
نماینده بانک تجارت نیز در این جلسه اظهار داشت: این بانک آمادگی ایجاد درگاه بانکی با قابلیت سریع دریافت کمک ها از طریق سامانه سایه را دارد و ایجاد لینک موسسات خیریه به نام نیکوکاری در دستگاه های ATM از جمله خدمات دیگری است که می توان ارائه داد. 
 
در پایان این جلسه تفاهم نامه سامانه سایه مابین اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مجمع خیرین ترنم صبح سپید، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل پست استان امضاء شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی