تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ادعای وزیر خارجه انگلیس در رابطه با توقیف نفتکش انگلیسی

وزیر امورخارجه انگلیس در ادعایی توقیف نفتکش کشورش توسط ایران را غیرقانونی و توقیف یک نفتکش حامل نفت ایران به دست نیروهای انگلیسی را قانونی خواند و گفت که ایران مسیری خطرناک را انتخاب کرده است.

کد خبر: ۳۰۰۳۳
۱۳:۴۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - جرمی هانت وزیر امورخارجه انگلیس با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت که ایران با توقیف نفتکش انگلیسی مسیری خطرناک را در پیش گرفته است.

وی نوشت: اقدام روز گذشته در خلیج (فارس) شامل نشانه‌هایی نگران کننده مبنی بر این است که پس از توقیف قانونی نفتکش(گریس1) حامل نفت ایران به مقصد سوریه، احتمالا تهران مسیری خطرناک و غیر قانونی و رفتاری بی‌ثبات کننده در پیش گرفته است.

هانت ادامه داد: همان‌طور که دیروز گفتم واکنش ما به دقت بررسی خواهد شد اما محکم خواهد بود. ما در تلاشیم تا راهی برای حل مسئله توقیف نفتکش "گریس1" بیابیم اما ایمنی کشتیرانی خود را تضمین خواهیم کرد.

وزیر امورخارجه انگلیس در توئیتی دیگر نیز به موضوع نازنین زاغری شهروند انگلیسی- ایرانی که به اتهام فعالیت علیه نظام در زندان به‌سر می‌برد، اشاره و نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کرد .
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی