تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

جمع‌آوری سالانه ۷۰۰ معتاد متجاهر در خوزستان

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به جمع‌آوری سالانه ۷۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان گفت: هزینه بسیاری برای درمان و ترک این معتادان صرف می‌شود اما در نهایت باز هم به خیابان‌ها باز می‌گردند.

کد خبر: ۲۹۷۲۲
۰۸:۳۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
جمع‌آوری سالانه ۷۰۰ معتاد متجاهر در خوزستاندیدارنیوز - حسین لامی زاده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر که روز گذشته (۲۴ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سالانه ۷۰۰ معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری می‌شوند و هزینه بسیاری برای درمان و ترک آنها صرف می‌شود اما در نهایت باز هم به خیابان‌ها باز می‌گردند.

وی افزود: به دلیل وجود بحث اعتیاد بین صنوف، دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف انتظار می‌رود همه دستگاه‌های ذیربط فعالیت بیشتری در بحث پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.

لامی زاده با اشاره به اردوگاه ترک اعتیاد در حال احداث اهواز، گفت: اردوگاه جدید ترک اعتیاد با هدف درمان معتادان راه اندازی می‌شود زیرا عملکرد برخی کمپ‌های ترک اعتیاد موفقیت آمیز نبوده است. امیدواریم این مرکز در نیمه مردادماه امسال راه اندازی شود.

در ادامه علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: همه ما در قبال جوانان مسئولیت‌های اجتماعی داریم و باید با کمک ابزارهای مختلف به ویژه سمن‌ها، برای پیشگیری از اعتیاد و مصون سازی جوانان اقدام شود.

وی افزود: جمعیت هلال احمر خوزستان برنامه‌ها و اقدامات خود را در دو بعد توانمندسازی جوانان برای جلوگیری از آسیب و مصون سازی در جامعه انجام می‌دهد. البته اقدامات انجام شده رضایت‌بخش نیست و باید با دید عمیق‌تری به مسائل نگاه کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی