تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

زن همسرکش دیوانه بود

News Image Lead

خانواده مرد میانسالی که توسط همسرش به قتل رسیده بود، وقتی دریافتند قاتل از سوی دادگاه مجنون شناخته شده است خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند.

کد خبر: ۲۹۶۲
۱۲:۳۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ بعد از ظهر 7 اردیبهشت سال گذشته زن میانسالی در تماس با پلیس از وقوع یک جنایت خبر داد و گفت: یکی از همسایه هایمان جسدی را درون پتو پیچیده و از خانه بیرون می‌برد.

به‌دنبال این خبر بود که مأموران کلانتری 128 تهران نو راهی محل حادثه در خیابان ششم نیروی هوایی پیروزی شدند. آنها زن میانسالی را دیدند که جسدی را داخل پتو پیچیده و قصد سوار شدن بر خودرو را دارد. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل و تیم تحقیق اعلام و زن میانسال دستگیر شد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این زن 15 سال قبل به خاطر اعتیاد از همسرش – مقتول- جدا شده و حاصل زندگی آنها دختری 25  ساله است.

پس از 15 سال جدایی دختر جوان آنها به مادرش گفته بود که مدتی است پدر اعتیادش را ترک کرده به همین دلیل از مادرش خواست تا زندگی‌اش را با پدر از سر بگیرد. اصرارهای دختر جوان باعث شده بود تا این زن با همسر سابقش آشتی کند اما بعد از یک‌سال زندگی مشترک زن میانسال متوجه شد که همسرش دوباره به مواد روی آورده است. وی که از این موضوع بشدت عصبانی شده بود به بهانه‌ای همسرش را به خانه کشاند و بعد از بیهوش کردن او با قندشکن و چاقو وی را به قتل رساند.
 
بعد از جنایت، زن میانسال برای انتقال راحت‌تر جسد از خانه آن را مثله کرده بود اما هنگام خروج جسد، زن همسایه که به او مشکوک شده بود موضوع را به پلیس لو داد.زن میانسال پس از دستگیری برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی انتقال داده شد، اما کمیسیون پزشکی قانونی سلامت روانی او را رد کرد. متهم بار دیگر در کمیسیون سه نفره و سپس پنج نفره تحت آزمایش قرار گرفت اما بازهم صحت روانی او رد شد.
 
با تکمیل تحقیقات متهم برای درمان به بیمارستان روانی منتقل شد و دخترش که تنها اولیای دم پرونده بود با حضور در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران درخواست دریافت دیه از بیت المال کرد. بازپرس کامران رضوانی پرونده این جنایت را برای رسیدگی در خصوص دیه از بیت المال به دادگاه کیفری ارسال کرد.

منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی