تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
گزارش "دیدارنیوز" به بهانه عدم صعود آسمان خراش‌ها به سقف شیکاگو؛

در پنج دقیقه پایانی مسابقه والیبال ایران ـ برزیل چه گذشت؟

سرمه‌ای پوشان ایران در شرایطی پا به ست پنجم گذاشتند که بمب روحیه و انرژی بودند و به نظر دست بالا را داشتند. حتی ایران امتیاز هشتم را زودتر به دست آورد، اما با تعویض زمین بازی، انگار ورق برگشت.

کد خبر: ۲۹۵۰۰
۱۴:۴۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: تیم ملی والیبال ایران در بازی سرنوشت برای رسیدن به چهار تیم برتر جهان در برابر برزیل شکست خورد؛ در حالی که به نظر می‌آمد تنها چند دقیقه با یک پیروزی تاریخی فاصله داشت. بامداد امروز وقتی ایران در دو ست اولیه در برابر برزیل شکست خورد انتظار می‌رفت که کار در ست سوم تمام شود، اما بازیکنان ایران در دست سوم و چهارم نمایشی خیره کننده از امید و همکاری داشتند و برزیل را عقب راندند.

سرمه‌ای پوشان ایران در شرایطی پا به ست پنجم گذاشتند که بمب روحیه و انرژی بودند و به نظر دست بالا را داشتند. حتی ایران امتیاز هشتم را زودتر به دست آورد، اما با تعویض زمین بازی، انگار ورق برگشت. در پنج دقیقه آخر، باتجربه‌های برزیل مثل لوکارلی و لوکاس ساتکامپ با استفاده از سرویس‌های ویرانگر، فاصله امتیاز خود با ایران را کاهش دادند و سپس جلو افتادند. البته نباید از چند اشتباه مهلک بازیکنان ایران نیز به سادگی گذشت. از جمله اشتباه در دریافت، تامل بیش از حد کولاکوویچ در تقاضای ویدئو چک و همینطور اعتراض‌های پی در پی سعید معروف به داور که این بار به نظر می‌رسد تمرکز تیم را به هم ریخت و انسجام فوق العاده بازیکنان را از بین برد.
 
برتری‌های آماری
 
ایران در شرایطی به برزیل باخت که در آمار کلی بازی از برزیل برتر نشان داد. ایران ۶۳ حمله داشت و برزیل ۵۴ حمله، در دفاع روی تور یا بلاک هر دو تیم ۱۴ بار موفق بودند و دریافت ایران نیز ۴۶ بار بود و برزیل ۴۵ بار. اما اشتباهات ایران ۱۰۹ بار بود در حالی که برزیلی‌ها ۱۰۴ اشتباه را ثبت کردند و همین موضوع باعث برتری برزیل شد.

جالب است که در پایان بازی، امتیازآورترین بازیکن نیز ایرانی بود. میلاد عبادی پور با کسب ۲۲ امتیاز و امیر غفور با ۱۹ متیاز بالاتر از لوکارلی (۱۶ امتیاز) و ساتکامپ (۱۴ امتیاز) ایستادند، اما چه سود که بازیکنان درجه یک ایران تنها نظاره گر رقابت‌های نیمه نهایی و فینال خواهند بود.
 
 
در پنج دقیقه پایانی ایران – برزیل چه گذشت؟
 
جنگ سرد در فینال
 
بازی‌های نیمه نهایی لیگ والیبال ملت‌ها ترکیب جالبی است، غربی‌ها به هم برخورد کرده اند و شرقی‌ها هم باید با هم مبارزه کنند. برزیل باید به دیدار میزبان یعنی آمریکا برود و روسیه هم باید با لهستان مصاف دهد. اگر سی سال پیش بود از فینال به عنوان یک رقابت گرم در حاشیه جنگ سرد یاد می‌شد و پای سیاست هم به میان می‌آمد. به هر حال لیگ والیبال ملت‌ها احتمالا با قهرمانی آمریکا پایان خواهد گرفت، تیمی که در مراحل مقدماتی کم فروغ و تا حدی بی انگیزه نشان داد، اما مشخص شد که تمام انرژی خود را برای فینال مسابقات ذخیره کرده بود.

برای ایران هم دنیا به آخر نرسیده، به هر حال در ماه‌های پیش رو مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰، قهرمانی آسیا و تورنمنت چهار جانبه روسیه از راه خواهد رسید که می‌تواند دوباره محل نمایش سرو‌های ایرانی والیبال باشد.   


در پنج دقیقه پایانی ایران – برزیل چه گذشت؟
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کدخدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
1
سلام الحق که شایسته بهترینهایید اما چرا مرد روزهاودقایق اخر نیستید درحیرتم درهر حال باعث افتخارید بدرخشید که درخششش از ان شماست شاد باشید ومن طرفدار وملت راشاد کنید
عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
2
0
چرا مرد روزهاودقایق اخر نیستید0 بخاطر غرور و ادا بازی های مسخره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی