تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی در آستانه برکناری

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خواستار برکناری رییس هیات وزنه برداری خود شد که در انتخابات فدراسیون شرکت نکرد.

کد خبر: ۲۹۲۳۱
۱۳:۲۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز - در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری، رییس هیات آذربایجان شرقی غایب بود که در مجمع اعلام شد به دلیل تاخیر قطار نتوانسته به موقع به مجمع برسد. اکنون نیز ایوب بهتاج مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در نامه‌ای به فدراسیون وزنه برداری خواستار برکناری رییس هیات وزنه برداری استان خود شد که ابتدا از سوی سرپرست فدراسیون با این نامه موافقت شد اما سپس اعلام شد فعلاً این اقدام انجام نشود تا رییس فدراسیون بیاید.

در واقع تصمیم گرفته شد وقتی علی مرادی کارش را در فدراسیون آغاز کرد، خود او و بهتاج در مورد این رییس هیات تصمیم گیری کنند.

مجمع انتخاباتی وزنه برداری روز یکشنبه برگزار شد که علی مرادی با ۲۲ رای برای چهار سال دیگر انتخاب شد. از آنجا که انوشیروانی ۱۱ رای آورد در صورتی که این رییس هیات حاضر می‌شد و اگر به انوشیروانی یا هر کاندیدایی به جز مرادی رای می‌داد، انتخابات به دور دوم می‌رفت.

علی‬ مرادی ‏با کسب ۲۲‬ ‏ رأی از ۴۳ آرای مأخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد.‬ انوشیروانی ۱۱ رأی، آخوندی ۸ رأی و غزالیان ۲ رأی در این انتخابات کسب کردند. کوروش باقری و نصرت الله عابدینی به نفع سجاد انوشیروانی انصراف دادند. حسین رضازاده هم در مجمع حاضر نشد و غیبت داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی