تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز خبر داد:

آغاز ششمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مشیز از امروز

ششمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از سراسر کشور از امروز در کرمان آغاز می‌شود.

کد خبر: ۲۸۹۶۴
۱۰:۳۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه کوثر مشیز از برگزاری ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مشیز با حضور بیش از ۲۵۰ ورزشکار از ۲۱ مرکز شبه خانواده مشیز و همچنین خیریه‌های آشیانه علی، کرمان پارسا و دو تیم میهمان در رشته فوتسال پسران خبر داد.

محمدرضا صادقی نژاد گفت: این جشنواره برای ششمین سال متوالی در ۹ رشته فوتسال پسران، والیبال دختران، دو ومیدانی، تنیس روی میز، هفت سنگ، شطرنج، دارت، طناب زنی و طناب کشی از ۱۷ الی ۲۴ تیرماه در کرمان برگزار می‌شود.

وی تحرک، نشاط و شادابی را لازمه داشتن یک جامعه سالم عنوان کرد و افزود: این فرزندان، پدران و مادران و آینده سازان این جامعه هستند و ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که نسل آینده جامعه ما، سالم، شاداب، بانشاط و پرامید باشد.

این مسئول در خیریه مشیز تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان آن، ۲۴ تیرماه با حضور جمعی از مدیران و چهره‌های استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره برق استان کرمان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی