تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
وزارت کشور خیریه های دوتابعیتی را بررسی می کند

خیریه های دوتابعیتی تحت نظارت قرار می گیرند

رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت:خیریه‌های دو تابعیتی در هیأت نظارت معاونت مشارکت‌های اجتماعی بررسی می‌‌شود.

کد خبر: ۲۸۳۰۲
۰۹:۴۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

دیدارنیوز-رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت:خیریه‌های دو تابعیتی در هیأت نظارت معاونت مشارکت‌های اجتماعی بررسی می‌‌شود.

 تقی رستم‌وندی رئیس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا دو تابعیتی‌ها می‌توانند در کشور خیریه‌ای داشته باشند، گفت: بعید می‌دانم، تصریح قانونی در زمینه خیریه داشتن دو تابعیتی‌ها نداریم.

وی ادامه داد: باید در هیأت نظارت معاونت مشارکت‌های اجتماعی این موضوع بررسی شود و در این هیأت نمایندگانی از دستگاه‌های اطلاعاتی، انتظامی، قوه قضاییه و غیره وجود دارد.

رستم‌وندی افزود: ما استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های ذیربط از جمله اطلاعاتی و انتظامی درباره خیریه‌ها انجام می‌دهیم اگر ایراد و یا مغایرت قانونی داشته باشد این دستگاه‌ها واکنش نشان می‌دهد ولی در کل قانون صریحی در خصوص دو تابعیتی‌هاکه می‌توانند خیریه در کشور داشته باشند یا خیر نداریم.

گفتنی است، هنگام بروز حادثه در کشور از جمله حادثه زلزله کرمانشاه و سیل در اکثر استان‌ها خیریه‌هایی برای جمع‌آوری پول و کمک به مردم اقدام می‌کنند که بعضاً مشخص می‌شود که مدیران این خیریه‌ها دو تابعیتی هستند و سرانجام پول و کمک‌های جمع‌آوری شده به سرمقصد نهایی نمی‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی