تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
نگاه "دیدارنیوز" به احوالات «شاه لئو» در سالروز ۳۲ سالگی؛

مسی و حسرت یک جام با آلبی سلسته

امروز بیست و چهارم جولای برای علاقمندان سینه چاک فوتبال یک روز به خصوص است، روز تولد رب النوع فوتبال آرژانتین و بارسلونا یعنی عالیجناب لیونل مسی.

کد خبر: ۲۸۲۷۲
۱۸:۱۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: امروز بیست و چهارم جولای برای علاقمندان سینه چاک فوتبال یک روز به خصوص است، روز تولد رب النوع فوتبال آرژانتین و بارسلونا یعنی عالیجناب لیونل مسی. بازیکن افسانه‌ای فوتبال جهان که از حیث استعداد و مهارت‌های فردی، بسیاری او را بین ۵ بازیکن تاریخ می‌پندارند و او را مارادونای ثانی می‌خوانند.

شب تولد ۳۲ سالگی مسی، اما نه در یک میهمانی مجلل که در کوپا آمریکا و بازی در برابر قطر سپری شد؛ آن هم در شرایطی که آرژانتین باید حتما قطر را شکست می‌داد تا در مرحله گروهی از دور مسابقات حذف نشود. واضح است که پیش از مسابقه، لیونل مسی دچار اضطراب بوده باشد چرا که کابوس ناکامی در تیم ملی، یک بار دیگر گریبان او را گرفته بود. بازی البته خیلی زود برای مسی به نقطه رهایی تبدیل شد چرا که مارتینز مهاجم آرژانتین در دقیقه ۴ دروازه قطر را باز کرد و در دقیقه ۸۲ نیز آگوئرو با زدن گل دوم آتش را بر لیونل، گلستان کرد.
 
 
مسی و حسرت یک جام با آلبی سلسته

پس از بازی، لئو مسی عنوان کرد که جام آمریکای جنوبی تازه از «حالا» برای آرژانتین آغاز شده و آن‌ها به بازی در برابر ونزوئلا در مرحله یک چهارم نهایی فکر می‌کنند، اما نکته نگران کننده این است که در صورت پیروزی بر ونزوئلایی‌ها به احتمال بسیار زیاد باید در نیمه نهایی به مصاف برزیل میزبان بروند. آرژانتین و مسی در دو دوره گذشته کوپا آمریکا، فینال را به شیلی باختند تا دست مسی همچنان به یک جام درست و حسابی در لباس تیم ملی نرسد و به نظر می‌آید در این دوره کوپا نیز احتمال ناکامی زیاد باشد.

مسی در فصل گذشته، گو اینکه جام حذفی اسپانیا و یورو چمپیونز لیگ را از دست داد، اما در لباس بارسلونا موفق شد لالیگا را فتح کند و بهترین گلزن لیگ اسپانیا و چمپیونز لیگ را نیز به چنگ بیاورد، اما مماس شدن جشن تولد او با کوپا آمریکا شاید طالع خوبی نباشد و باز هم دست مسی به جام آمریکای جنوبی نرسد.
 
 
مسی و حسرت یک جام با آلبی سلسته

قهرمانی در کوپا آمریکا برای مسی می‌تواند به یک اتفاق فوق العاده منجر شود، از این حیث که ممکن است در رقابت برای توپ طلا باز هم پادشاه لئو برنده شود و ششمین گوی زرین را به ویترین افتخاراتش بیفزاید، اما این اتفاق مستلزم پدیدار شدن یک آرژانتین فوق العاده در کوپاست، تیمی که تنها متکی به پا‌های جادویی مس نباشد و فوج ستارگانش همگی درخشیدن آغاز کنند. بازی مقابل قطر نشانه خوبی است از اینکه دیگر بازیکنان نیز برای پیروزی باید بجنگند و همه چیز به ساق‌های مسی سپرده نشود. شاید مهم‌ترین آرزوی مسی قهرمانی در کوپا آمریکا باشد، حتی اگر عناوین بهترین بازیکن یا بهترین گلزن هم به دیگران برسد.       

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی