تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

لیگ ملت‌های والیبال: ایران ۳ - چین صفر

 تیم‌های ملی والیبال چین و ایران در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف هم رفتند. در این دیدار ایران با قاطعیت پیروز شد و برای بازی با برزیل با روحیه خوب آماده شد.

کد خبر: ۲۷۹۳
۱۹:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال، تیم های ملی چین و ایران به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت 16 امروز در سالن اوفا آره نای روسیه آغاز شد و در نهایت با برد مقتدرانه ایران همراه شد تا ملی‌پوش‌ها برای دیدار با برزیل روحیه بگیرند. 

ست اول؛ ایران 25-چین 19؛ 
کولاکویچ تیمش را در این دیدار با ترکیب سعید معروف، سامان فائزی، علی شفیعی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، امیر غفور و مهدی مرندی به زمین فرستاد. چین بازی را بهتر آغاز کرد و 3 امتیاز از ایران پیش افتاد اما در ادامه بازی خوب بازیکنان کولاکویچ و به ویژه سرعت زن های ایران، شرایط را تغییر داد و باعث شد ایران از حریفش پیش بیفتد به گونه ای که وقت استراحت دوم را با نتیجه 16-13 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه ست اول هم برتری ایران حفظ شد و در نهایت قرمز پوشان ایران موفق شدند با نتیجه 25-19 ست را به نفع خود خاتمه دهند.

ست دوم؛ ایران 25 -چین 20؛ 
در ست دوم ایران به چین فرصت نفس کشیدن نداد و از همان ابتدا با قدرت بازی را آغاز کرد. دریافت های مناسب در دفاع عقب زمین ایران باعث شد تا تیم کشورمان 3 بر صفر پیش بیفتد و فاصله خوبی با حریف ایجاد کند.رائول لوزانو سرمربی سابق تیم ایران که حالا هدایت چینی ها را بر عهده دارد از عملکرد شاگردانش اصلا راضی نبود و بسیار عصبانی به نظر می رسید اما کولاکویچ در کمال آرامش با بازیکنانش صحبت می کرد. ایران وقت استراحت فنی دوم را هم با نتیجه 16-8 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه کولاکویچ فرصت بازی را در اختیار بازیکنانی مثل شریفی و شفیعی و وادی قرار داد و همین باعث شد تا چینی ها کمی فاصله را کاهش دهند. در نهایت ست دوم با برتری 25-20 ایران به پایان رسید.

ست سوم؛ ایران 25 - چین 15؛ 
ست سوم با برتری چین آغاز شد و همین امر سبب شد تا ایگور کولاکویچ خیلی زود در خواست وقت استراحت کند. پس از این وقفه، ایران خود را پیدا کرد توانست با سرعت به بازی برگردد و اختلاف را جبران کند. دفاع روی تور ایران بدون نقص ظاهر شد و دریافت های خوب عقب زمین فرصت های متعددی را برای حمله فراهم می کرد. ایران یک بار دیگر توانست اختلاف قابل قبولی را با حریف چشم بادامی اش ایجاد کند و وقت استراحت دوم را 16-10 به نفع خود خاتمه داد. در ادامه فرصت به جوان تر های تیم رسید تا جایگزین ستاره هایی نظیر سعید معروف و امیر غفور شوند. در نهایت شاگردان کولاکویچ موفق شدند با نتیجه 25-15 ست سوم را به نفع خود خاتمه دهند و در مجموع با حساب 3-0 در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت های والیبال به پیروزی برسند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی