تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

صاعقه، پسر جوان رابه کام مرگ برد

News Image Lead

پسر جوان که همراه دوستانش برای تفریح به ارتفاعات سعادت آباد تهران رفته بود بر اثر اصابت صاعقه جان باخت.

کد خبر: ۲۶۵۱
۱۱:۵۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ غروب جمعه مرگ پسر 25 ساله‌ای در ارتفاعات کوی فراز از سوی مأموران کلانتری 163 ولنجک به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این پسر به‌همراه نامزدش و دو پسر جوان برای تفریح به ارتفاعات رفته و در حال قدم زدن بودند که ناگهان طوفان به پا شد و رعد و برقی زد در همین هنگام برخورد صاعقه با پسر 25 ساله وی را در جا خشک کرد.
 
در این حادثه دختر جوان و یکی از پسرها نیز دچار سوختگی شدند و به بیمارستان منتقل شدند. به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات در این باره ادامه دارد.یکی از دوستان او گفت: از صبح همراه شاهین و نامزدش برای تفریح به بوستان پرواز در ارتفاعات سعادت آباد رفته بودیم.
 
شاهین و یکی از دوستانمان برای عکاسی به ارتفاعات کوی فراز رفته بودند من و نامزدش نیز کمی پایین‌تر ایستاده بودیم که ناگهان صاعقه زد. دیدیم که آنها مجروح شدند بلافاصله به اورژانس خبر دادیم اما وقتی رسیدند شاهین مرده بود.وی که بشدت ناراحت بود گفت: قرار بود عید فطر جشن عروسی شاهین برگزار شود ولی اجل مهلتش نداد.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی