تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سمبل ها و نشانه ها؛

تاریخچه و نمادهای شیطان پرستی

اگر درباره نماد‌های شیطان پرستی، تصویر‌های مربوط به شیطان پرستی و نشانه‌های شیطان پرستی کنجکاو هستید این مقاله بسیار جالب و کامل را بخوانید تا هرآنچه درباره نماد شیطان پرستی و نیز نشانه‌ها و تصاویر مربوط به آن می‌خواهید پیدا کنید.

کد خبر: ۲۱۸۷۲
۱۰:۳۷ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ شاید عده ای شیطان پرستی را آئینی مدرن و نهایتا مربوط به قرن های گذشته می دانند اما واقعیت چیز دیگری است. شاید بتوان تاریخچه شیطان پرستی را به قرون اولیه پیدایش آدمی نسبت داد. البته شواهد به دست آمده این حرف را تصدیق می‌کند که شیطان پرستی در نواحی امریکای لاتین، امریکای جنوبی و آفریقای مرکزی به قرنها پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد.

در آفریقای مرکزی و در دشتها و کویرهای سوزان این قاره نیز در قبایلی که معروفترین آن قبیله اوکاچاست، شیطان به عنوان قدرت مطلق زمین و آسمان و پدید آورنده آن و خدای خشم و نفرت پرستش می‌شد و حتی قربانی هایی نیز در مواقع خاص به آن اهداء می‌شد. بیان این نکته ضروری است که زمان قربانی کردن انسانها در برابر شیطان لحظه های خاصی بوده است.

تاریخچه شیطان پرستی به سالهای بسیار دور بر می‌گردد که بعدها این آیین و سنت به صورتهای دیگر نمود پیدا کرد که چیزهایی از گذشته چه با تحریف و چه بدون تحریف دست به دست در حال عبور همراه با زمان است.

شیطان پرستی به هنگام پیدایش زبان و خط و زمان مادها، سومریان، بابلیان و ... نیز ادامه داشت تا این که شکل نوین آن به وجود آمد.

شیطان پرستی قدیمی اعتقاد دارد که شیطان وجود دارد و قدرت او عظیم ترین قدرت بر روی جهان است. اصل شهوترانی و ارضای جنسی اصل لاینفک این مراسم است. شیطان پرستی قدیمی مخالف با مسیحیت و کلیسا است و دقیقا در مراسم خود اعمال ضد مسیحیت را انجام می‌دهد.

آنها به مسیحیت و کلیسا اعتقادی ندارند و آنها را عامل بدبختی مردم می‌دانند. آنها می‌گویند مسیح پیامبری بود که باید زمین را آباد می‌کرد و مردم را به راه راست می‌برد اما تنها کاری که انجیل انجام داده دروغگویی و رواج بدی در جامعه است ! آنان قربانی کردن انسان را امری ضروری برای آرامش و احترام به شیطان می‌دانند.

شیطان پرستی جدید بر خلاف شیطان پرستی قدیمی اعتقادی به وجود شیطان خارجی ندارد بلکه شیطان پرستی جدید، شیطان را در طبیعت و در وجود هر انسانی می‌داند و این باطن هر کسی است که شیطان در آن وجود دارد و مراسم شیطان پرستی جدید مراسمی است برای دعوت از شیطان باطنی و حس اهریمنی درونی است که با اعمال جنسی آرام و ارضا می‌شود.

آنان جسم پرست هستند و اعتقاد دارند هر آنچه وجود دارد مدیون آدم است. انسان باید کامل ترین لذت جسمانی و جنسی را در این دنیا ببرد. آنان معتقدند بعد از مرگ، روح کسانی که لذت جسمانی لازم را نبرده اند به این دنیا برمی‌گردد و لذت جنسی خود را کامل می‌کند.

گذشته از اعتقادات شیطان پرستی، این گروه دارای سمبل ها و نشانه هایی هستند که معنی برخی از این علائم در ادامه می آید.

۴۰ نشانه ،‌تصویر و نماد شیطان پرستی

۱. علامت بافومت

علامت بافومت

علامت بافومت، نماد اصلی شیطان‌پرستی است و دائما در آثار هنری شیطانی به کار می‌رود. این علامت شامل یک ستاره پنج پر برعکس، یک بز و کلمه‌ی لویاتان به زبان عبری است. این علامت نشان‌دهنده‌ی خدایی اهریمنی و نماد شیطان است، نیروی تاریک انسان و طبیعت. امروزه در زیورآلات فراماسون‌ها استفاده می‌شود. می‌توان آن را روی ساختمان‌ها و تمثال‌هایی که روی وسایل نقلیه‌شان می‌گذارند، مشاهده کرد که برای تشخیص یکدیگر استفاده می‌شود.

 

۲. ستاره پنج پر (پنتاگرام) برعکس

این علامت ابتدایی‌ترین و پربسامدترین نماد شیطان پرستی است. این نماد در تشریفات جادوگری و غیب‌گویی برای احضار ارواح استفاده می‌شود. شیطان پرستان از ستاره‌ای که ۲ راس آن رو به بالا است و بت پرستان از ستاره‌ای که یک راس آن رو به بالا است، استفاده می‌کنند.

۳. بز

بز به خاطر سرسختی و اتکا به خود، نشان دهنده شیطان است. در تاریخ بت‌پرستی، مدت‌های طولانی خدایان بولهوس و جنسی گوناگون (مانند پان) با ویژگی‌های بز، مانند سم‌های شکافته، گوش‌های دراز، و ریش بزی نشان داده شده‌اند. این نماد در هر صورت نماد شیطان است. فرقی نمی‌کند که دو راس یا یک راس آن رو به بالا باشد. حتی اگر دایره‌ای دور آن باشد هم فرقی نمی‌کند.

۴. جهنم

اگر چه شیطان پرستان به جهنم، یا زندگی پس از مرگ اعتقاد ندارند، از تصاویر مرتبط با آن استفاده‌های نمادین زیادی می‌شود.

۵. نمادهای مرگ و میر

این نمادها به شکل گسترده‌ای در تصویرنگاری شیطان پرستی ظاهر می‌شوند و نشان دهنده‌ی فلسفه‌ی مادی‌گرایی است و بر این حقیقت تاکید می‌کند که این زندگی، تنها زندگی است که داریم ـ و بهتر است آن را فراموش نکنید!

۶. بز طلسم ستاره پنج پر ـ بز مندس 

این نماد شیطان پرستی از ترس و سردرگمی مسیحیان گرفته شده است:

الیفاس لوی، غیب‌گوی مسیحی نیمه دیوانه، تصویر این بز دو جنسه را با سایر نمادهای شیطانی و شهوانی تزئین کرد. این تصویر از سوی برخی از گروه‌های غیب‌گویی و بسیاری از شیطان پرستان ارزشمند تلقی شد.

۷. چهار شاهزاده‌ی ولیعهد جهنم

این چهار شاهزاده شامل شیطان، لویاتان، لوسیفر و بلیال هستند. این شاهزادگان در انجیل شیطان پرستی توصیف شده‌اند. آن‌ها شیطان را به چهار عنصر تقسیم می‌کنند که هرکدام بُعد متفاوتی از ذات انسان را نشان می‌دهد.

 ۸. تصاویر فاشیستی

در مصاحبه‌ای در کتاب “اربابان هرج و مرج” نوشته‌ی موینهان و سادرلیند، از آنتون لاوی، موسس کلیسای شیطان سوال می‌شود که “بسیاری افراد از ارتباط قوی بین شیطان پرستی و فاشیسم‌ می‌ترسند. آیا این ارتباط واقعا وجود دارد؟ ” او در جواب می‌گوید ” ابعاد فاشیسم برای شیطان پرستی نیز کاربرد دارد ـ نمایش رعد و برق- طراحی رقصی که با آن میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار دادند”.

بلانچ بارتون نیز همینطور جواب می‌دهد: “زیبایی شناسی بیش از هر چیز دیگری بین شیطان پرستی و فاشیسم مشترک است. زیبایی شناسی سوسیالیسم ملی گرایانه و شیطان پرستی با یکدیگر هماهنگ است”. تم‌های تئاتری، افراط، شوک و قدرت، هم برای فاشیسم و هم برای شیطان پرستی که به دنبال خلق تصاویر هستند، طبیعی است.

 ۹. صلیب برعکس

این همان صلیبی است که پطرس مقدس روی آن مصلوب شد، زیرا احساس می‌کرد لیاقت ندارد بر همان صلیبی مصلوب شود که عیسی مسیح روی آن مصلوب شد. این صلیب نماد بی ارزشی و احترام عمیق یک فرد به به مافوقانش بود: نشانه‌ی بی‌خردی، سختی، شکست و احترام به مسیح.

البته در گذشته به این معنا بود، یک نماد بسیار مسیحی. از زمان ظهور فیلم‌های درجه ب و اطلاعات عمومی محدود، صلیب برعکس به یک نماد مسیحی معکوس تبدیل شد؛ نماد نگرش ضد مسیحیت.

از آن جا که در دوران مدرن به نشانه‌ی ضد مسیحیت تبدیل شده است، برخی شیطان پرستان از آن استفاده می‌کنند. این صلیب نشانه‌ی تمسخر و رد کردن مسیح است. شیطان پرستان زیادی گردنبندهای آن را استفاده می‌کنند. می‌توان آن را در میان خواننده‌های راک یا روی جلد آلبوم‌هایشان مشاهده کرد.

۱۰. ماه

این نماد ریشه در خورشیدپرستی بدوی دارد و بسیاری از مذاهب ماه را نماد تاریکی واقعی و مجازی، و خون دانسته‌اند. در الهیات توحیدی کلاسیک، کره‌ی ماه قلمروی شیطان، جن و اهریمن است. کره‌ی خورشید منبع زندگی، خیر و خداوند است و به همین دلیل در مسیحیت اطراف قدیسان هاله‌ای از نور وجود دارد. ماه همیشه بشریت را آشفته کرده است. اما در شیطان پرستی مدرن، این ترس بدون مرزهایی که دیگر مذاهب می‌سازند، کاملا پذیرفته شده است.

چیز دیگری که از سوی عالمان دینی اهمیتی اغراق‌آمیز یافته، آن است که چرخه‌ی ماه با مدت عادت ماهانه یا چرخه خونریزی ماهیانه‌ی زنان، کم و بیش تقارن دارد. حتی گاهی ماه در افق قرمز ظاهر می‌شود، بنابراین خود آن هم زنانه در نظر گرفته می‌شد. برخی از داستان‌های عرفانی توضیح دهنده خونریزی ماهیانه به همان اندازه که عجیب هستند، جالب هم هستند. کاملا واضح است که در تک خدایی کلاسیک همه‌ی این‌ها به خاطر آسیب‌پذیری زنان در برابر تاثیرات شیطانی بوده است.

۱۱. هگزاگرام

هگزاگرام یکی از قوی‌ترین نمادهای قدرت‌های تاریکی است. برای استفاده در جادو به کار می‌رود.

۱۲. شیطان‌پرستی لوی

این نماد منتسب به آنتون لوی، موسس کلیسای شیطان (شیطان پرستی لوی) است.

۱۳. خون‌آشامی (ومپریسم)

این‌ها نشانه‌های فردی هستند که خون‌آشام بودن را در پی گرفته است. احتمالا یک یا چند نوع آن‌ها به صورت خالکوبی استفاده می‌شوند.

۱۴. اودجات یا چشم همه چیزبین

یکی از نماد‌هایی است که به لوسیفر (پادشاه جهنم) اشاره می‌کند، یعنی همان کسی که گفته می‌شود داوری را انجام خواهد داد. زیر آن چشم یک قطره اشک وجود دارد، زیرا برای کسانی که خارج از قدرت نفوذ او هستند سوگواری می‌کند.

۱۵. چشم همه چی بین

اعتقاد بر آن است که این چشم، چشم لوسیفر و کسانی است که ادعا می‌کنند کنترل آن می‌تواند امور مالی دنیا را کنترل کند. این نماد در طالع‌بینی استفاده می‌شود. طلسم‌ها، نفرین‌ها، ذهن‌خوانی ها و تمام فسادها از طریق این علامت عمل می‌کنند.

این نشانه نماد روشن ضمیران است. به واحد پول ایالات متحده امریکا نگاه کنید. این نشانه مبنای نظم نوین جهانی است.

۱۶. چشم اژدها

چشم اژدها نماد معروف محافظت است، و گفته می‌شود از هر کسی که طلسم آن را به زبان بیاورد محافظت می‌کند. اژدها یک موضوع جهانی است و ۵۰۰۰ سال است که با فرهنگ‌های مختلف بشر مرتبط است.

واژه‌ی dragon از واژه‌ی یونانی derkesthai (به معنی نگاه سریع) گرفته شده است و در آیین هندو، نگاه گرسنه‌ی نخستین موجودی بود که روح آتشینش از پرتگاه آب متولد شد.

۱۷. صلیب شیطانی

یک علامت سوال برعکس که الوهیت خدا را زیر سوال می‌برد. در غیب گویی نماد سه شاهزاده‌ی ولیعهد است: شیطان، بلیال، و لویاتان. این علامت نماد قدرت کامل در سایه‌ی لوسیفر است.

۱۸. صلیب تائو

صلیب تائو  نماد میترا، خدای پارسیان و آرین‌های هند است. میترا برای آن‌ها فرشته‌ی نور و روشنایی یا نور بهشتی بود. در فراماسونری مدرن به صورت نمادحرف T درون یک مربع به کار می‌رود.

۱۹. صلیب سلتیک

این علامت صلیب پایه‌ی سلتیک است. این نماد به شکل‌ها و اندازه‌های مختلف استفاده می‌شود. معمولا ادعا می‌شود پطرس مقدس نماد مسیحیت را با صلیب خورشید ترکیب کرده است، تا به پیروان بت‌پرستی نشان دهد که اهمیت صلیب با ایده‌ی زندگی‌بخشی خورشید در ارتباط است.

تفاسیر دیگر ادعا می‌کنند که قرار دادن صلیب روی دایره نشان دهنده‌ی برتری مسیح بر خورشید بت‌پرستان است.

۲۰. شاخ ایتالیایی

شاخ ایتالیایی که به آن شاخ تک‌شاخ و خدمه‌ی لپرکان نیز می‌گویند. این نماد که توسط اربابان دروید اسکاتلند و ایرلند معرفی شد با خوش شانسی و بخت بلند در ارتباط است.

هم‌چنین برای دفع مالوکا (Maluka) یا چشم شیطان هم استفاده می‌شود. هم‌چنین به معنای آن است که شیطان از امور مالی شما مراقبت می‌کند.

۲۱. دخمه‌ی اهریمن

دخمه اهریمن، شکلی از شیطان پرستی هندی برای خدای اهریمن است. اهریمن به شکل یک تخریب‌گر تصور می‌شود. این نماد ناشی از دیدگاه ساکنان باستان خاورمیانه و هند به اصل خلقت از طریق نابودی است.

۲۲. معبد شیطانی

این نماد، معرف حق آگاهی دقیق پزشکی درباره‌ی سقط جنین است.

۲۳. صلیب نرون

صلیب نرون یا نشانه‌ی صلح، نشانه‌ی دیگری است که صلیب مسیح را به سخره می‌گیرد. هم‌چنین با عنوان رمز مرد مرده هم شناخته می‌شود. این علامت بر روی سنگ قبر‌های برخی از سربازان اس‌اس هیتلر دیده می‌شود.

۲۴. سر بز

این نماد بز شاخدار، بز مندس، بافومت، خدای جادوگران،یا بز فراری را بازنمایی می کند. این علامت راهی شیطانی برای تمسخر مسیح به عنوان بره‌ای است که به خاطر گناهان ما کشته شد.

۲۵. سوسک سرگین غلتان

سوسک سرگین غلتان  نماد مصری تناسخ است. هم‌چنین نماد بعل‌الذباب خداوندگار مگس‌ها (شیطان) است. این نماد که توسط غیب‌گویان پوشیده می‌شود نشانه‌ی قدرت آن‌ها و منبع محافظت است.

۲۶. اس شیطانی

نشانه‌ی کمربند رعد و برق و به معنای نابودگر است. در اساطیر سلاح زئوس بود؛ و برای قدرت بر سایرین پوشیده می‌شد. هم‌چنین توسط سربازان وحشت‌زده‌ی اس‌اس نازی آلمان پوشیده می‌شد.

توجه: برای رفع هرگونه سوءبرداشت درباره‌ی چهار نشانه‌ی بعدی باید صحبت شود. وقتی افراد از این نشانه‌ها استفاده می‌کنند باید بتوانید از قوه‌ی تمیز خود استفاده کنید. استفاده از برخی حرکات دست ممکن است شبیه نشان دادن این نماد‌ها به نظر برسد.

گاهی اوقات، مثلا در ورزش‌ها، می‌توانید ببینید که مربی یا توپ‌گیر از این علائم استفاده می‌کنند. حتی در کلیسا وقتی که رهبر عبادت به موزیسین‌ها علامت می‌دهد بعد چه کاری را انجام دهند، بدون در نظر گرفتن موقعیت می‌توان دچار اشتباه شد.

لطفا قبل از متهم کردن هر فردی به شیطان‌پرستی، از عقل و درایت خود استفاده کنید. اگر متوجه شدید افراد بی‌خدا از آن‌ها استفاده می‌کنند، احتمالا فرزند شیطان هستند. یادتان باشد شیطان برای فریب ما هرکاری می‌کند.

۲۷. خدای شاخ‌دار

نشان دهنده‌ی خدای شاخ‌دار جادوگری است. پان یا سرنانوس. دقت کنید که انگشت شست زیر انگشتان دیگر قرار می‌گیرد و با دست راست نشان داده می‌شود.

۲۸. دست شاخ دار

نشانه‌ی تشخیص افراد غیب‌گو. وقتی به سمت کسی نشانه برود به معنی انجام یک طلسم است. دقت کنید که انگشت شست روی انگشان دیگر قرار دارد و با دست چپ انجام می‌گیرد.

۲۹. نشانه‌‌ی جادوگر یا ماه

برای سلام کردن به ماه در حال طلوع استفاده می‌شود. هم‌چنین توسط اسکیت‌بازها و فوتبالیست‌ها هم استفاده می‌شود. این نشانه‌ای است که تشویق‌کنندگان و حضار استفاده می‌کنند تا شاخ‌های شیطان را نشان دهند.

۳۰. علامت اوکی

مثل دیگر نشانه‌ها، علامت اوکی توسط غیب‌گوها به عاریت گرفته شده است و راهی برای برقراری ارتباط با یگدیگر است. هم‌چنین شکل دیگری از شماره ۶ است.

۳۱. علامت دست هر چه بالا هست، پایین نیز هست

اصطلاح هر چه بالا هست، پایین نیز هست، در متون هرمسی لوح زرین هرمس تریسمجیستوس ثبت شده است که می‌گوید:

آن‌چه در پایین هست با آن‌چه در بالا هست مطابقت دارد، و آن‌چه در بالا هست با آن‌چه در پایین است مطابقت دارد. هم‌چنین به آورنده‌ی نور اشاره دارد که همان لوسیفر است. فراماسون‌ها به اندازه‌ی سایر گروه‌های غیب‌گویی از این عبارت استفاده می‌کنند.

۳۲. عدد ۶۶۶

عدد بشر است. نشانه‌ی جانوری. رستگاری ۱۳: ۱۸

۳۳. اعداد ۶۶۶ سری

انواع دیگری از عدد ۶۶۶ وجود دارند که با ذکاوت فراوان پنهان شده اند.

۳۴. سه مار و یک طلسم

خدایان مصری مرتبط با اوزیریس، خدای شاخ‌دار. هم‌چنین شکل دیگری از ۶۶۶ است.

۳۵. نماد بعل

یکی از نماد‌هایی که خدای دروغین بعل را نشان می‌دهد.

۳۶. علامت دست نکرونومیکن

علامت دست نکرونومیکن به نظر می‌رسد ساختگی باشند. به کسانی که از آن استفاده می‌کنند تا دیو‌ها را برای استفاده در جادوی سیاه فرا بخوانند، این را بگویید.

۳۷. نشانه‌ی وور

دیوهای پیر را فرا می‌خواند، فرشته‌های سقوط کرده‌، شاگردان لوسیفر

۳۸. نشانه‌ی کیش

تمام مرزها را درهم می‌شکند و مدخل‌ها را می‌گشاید. مرزها همان‌هایی هستند که سازمان اروپایی پژوهش‌های هسته‌ای (CERN) شکسته است، و مدخلی رو به به پرتگاه جهنم گشود تا قدیمی‌ها را رها کند.

۳۹. نشانه‌ی کُث

دروازه‌ها را مهر و موم می‌کند و از مسیرها محافظت می‌نماید. به عبارت دیگر دروازه‌های جهنم را برایشان باز و بسته می‌کند.

۴۰. نشانه‌ی خدایان پیرتر

تصور می‌شود خدایان را کنترل و از کسانی که آن را به کار می‌برند محافظت می‌کند. خبری برایتان دارم، خدایان اطاعت نمی‌کنند!

انتخاب فردی: نماد سرکشی، پادفرهنگ، هالویین و چیزهای دیگر

تصاویر شیطانی می‌توانند متنوع، ظریف و غیرمعمول باشند. ایده‌آل‌های شیطان‌پرستی به آنها اجازه می‌دهد از هر نماد مناسب، و مهم‌تر از آن، هر نمادی که یک فرد دوست دارد استفاده کنند. 

ممکن است نمادهای پادفرهنگ و آنارشی مانند نماد آنارشیست، نمادهای ضدسیستم مانند سلاح‌های قرون وسطا، نمادهای ضدگله مانند گوسفند، و هر نوع مصنوعات مرتبط با هالوین، تاریکی، و جنبه‌های سرگرم‌کننده‌ی تاریکی و باطل را ببینید. بسیاری از آنها برای شوخی و سرگرمی دیگران و خود فرد شیطان پرست به کار گرفته می‌شوند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی : ۲۳
غیر قابل انتشار : ۱۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
9
48
لعنت خدا بر شیطان رانده شده
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
8
46
لعنت بر شیطان
pedram
|
Canada
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
4
26
خیلی ممنون از اطلاعاتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
6
42
متاسفانه بعضی از جوانان این علامت هارو مد کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
11
33
لعنت خدا بر شیطان امیدوارم که هر چه زود تر از بین بری ای شیطان
گوگو توماگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
6
17
ببینید دوستان
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
9
28
سلام این شیطان پرستی دیگه چه صیغه ایه دین اسلام یعنی تسلیم ویکتا پرستی اگر میخاید وجود خدا رو واقعا حس کنید دم و بازدم یادتون نره وقتی که واقعا گرفتار میشی اونوقته که اهل بیت وجود واقعیشونو نشونت میدن اللهم عجل لولیک الفرج
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
6
21
سلام این شیطان پرستی دیگه چه صیغه ایه دین اسلام یعنی تسلیم ویکتا پرستی اگر میخاید وجود خدا رو واقعا حس کنید دم و بازدم یادتون نره وقتی که واقعا گرفتار میشی اونوقته که اهل بیت وجود واقعیشونو نشونت میدن اللهم عجل لولیک الفرج
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
6
19
سلام این شیطان پرستی دیگه چه صیغه ایه دین اسلام یعنی تسلیم ویکتا پرستی اگر میخاید وجود خدا رو واقعا حس کنید دم و بازدم یادتون نره وقتی که واقعا گرفتار میشی اونوقته که اهل بیت وجود واقعیشونو نشونت میدن اللهم عجل لولیک الفرج
ابوالحسن رضاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
2
8
سلام وسپاس
بسیار اموزنده وعالی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
3
12
متاسفانه بعضی از جوان ها این علامت ها رو مد کردن درحالی که هیچی رتجب این علامت ها نمیدونن. و من خودمم باور نمیکردم شیطان این همه علامت داشته باشه. و من واقعا تشکر میکنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
2
9
لعنت بر شیتان
افتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
1
1
ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار دادید...
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
0
2
درسته که هرکسی خودش باید دینشو انتخاب کنه ولی انتخاب شیطان پرستی واقعا اشباهه واقعا بعضی مردم درد تتو و سوراخ بینی یا ابرو یا گوش رو تحمل میکنند که شیطان دوسشون داشته باشه؟!!!!!! واقعا شرم اوره
امیدوارم یه روزی تمام مردم جهان از هردینی که دارند دست بکشند و به خدا پرستی رو بیارن چون اینجوری هم خدا ازشون راضیه و هم در اخرت خوشحالن
.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
0
2
خدا مارو حفظ کنه تسبیح من کوو
Asra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
1
3
خدا شیطان لعنت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
0
4
کاش عکس های علائم رو هم. میذاشتید
شیطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
4
1
درود بر شیطان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
2
1
سلام جناب ارواح راسته من دارم دیوونه میشم دیشب داشتم آب می خوردم یهو انگار یه جن رو دیدم مردم از ترس
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی