تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

نماینده اصولگرای مجلس: مبارزه با مفسدان جدی نیست

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد:‌ گسترش فساد باعث می‌شود اعتماد مردم کاهش پیدا کند باید در این زمینه مبارزه جدی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۹۳۹۶
۰۸:۴۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سیدناصر موسوی لارگانی درباره مبارزه با فساد و پرداختن به این مهم در شرایط فعلی کشور، گفت: مبارزه با فساد که آغاز شده است اما باید این مبارزه موجز باشد و نشانه‌هایش در جامعه دیده شود. همین چند روز پیش حکم ۵ صراف که به تخلف دست زده بودند، صادر شد. کارهایی صورت می‌گیرد اما مبارزه جدی نیست، مردم انتظار دارند که با مفسدان اقتصادی مبارزه جدی صورت گیرد و تفاوتی هم بین افراد برای این برخوردها صورت نگیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای یک مبارزه جدی نباید بین افراد تفاوتی گذاشته شود، یعنی اگر فردی وابسته به گروهی بود، این مساله را نادیده بگیرند و به پرونده رسیدگی کنند نه این پرونده را به تاخیر بیاندازند. اگر بین افراد تفاوت گذاشتیم و مماشات صورت گرفت دیگران هم می‌روند و دست به اختلاس می‌زنند زیرا می‌گویند با دیگران چه کار کرده‌اند که با ما بخواهند انجام دهند.به طور مثال فردی ۵ سال پیش ۱۰ میلیارد تومان اختلاس کرده است و امروز حکم داده‌اند که این پول را بازگرداند خب این حکم که جدی نیست،‌ باید محاسبه کنند که ۱۰ میلیارد ۵ سال پیش به پول امروز چقدر می‌شود و آن را پرداخت کنند. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی