تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قاضی دادگاه مشت دزدان طلافروشی را باز کرد

News Image Lead

دو مرد جوان که با طراحی نقشه‌ای دست به سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان عباسی تهران زده بودند صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و گفتند: نحوه سرقت را از فیلم‌های تلویزیونی آموخته بودیم اما نمی‌دانستیم خیلی زود در تله پلیس گرفتار می‌شویم.

کد خبر: ۱۸۸۳
۱۱:۱۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ ماجرا از10 خرداد سال گذشته به‌دنبال سرقت مسلحانه از یک طلافروشی شروع شد.ساعت 11:20 فردی در تماس با پلیس از سرقت مسلحانه یک مغازه طلافروشی در خیابان عباسی خبر داد و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مأموران کلانتری هفت چنار به محل حادثه در حوالی میدان قزوین اعزام شدند.

بر اساس بررسی‌های اولیه سارقان مسلح به کلت و کلاشینکف پس‌از توقف مقابل طلافروشی در خیابان عباسی به سمت ویترین مغازه یورش بردند و با شکستن ویترین مقداری از طلاهای داخل آن را ربودند.

این دو سارق اقدام به تیراندازی هوایی کردند تا با ایجاد رعب و وحشت اجازه ندهند مردم به آنها نزدیک شوند. آنها با دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند و خوشبختانه در این سرقت به کسی آسیبی نرسید. متهمان در ردیابی‌های پلیسی در حالی که سناریوی سرقت بعدی را طراحی می‌کردند در مخفیگاهشان دستگیر شدند. در بازرسی از خانه این دو سارق، 2 قبضه سلاح کمری و 20 عدد گلوله کشف شد.

این دو متهم در اواخر بهمن ماه سال گذشته نیز از یک طلافروشی در خیابان 21 متری جوادیه سرقت کرده بودند.

در جلسه دیروز دادگاه که به ریاست دکتر محسن زالی و دکتر ابراهیم اسلامی مستشار ارشد تشکیل شده بود 2 شاکی پرونده ادعا کردند در این سرقت مسلحانه علاوه بر آسیب‌های روحی و روانی که ناشی از ترس برآنها وارد شده است پنج کیلو و800گرم طلا از آنها به سرقت رفته است.

سپس متهم ردیف اول در جایگاه ایستاد و گفت: من و دوستم که بعد از سرقت کنار هم بودیم فقط یک کیلو و 750گرم طلا به سرقت برده‌ایم.

قاضی از متهم پرسید طلا‌ها را با چه چیزی وزن کردید که اینقدر دقیق اعلام می‌کنی؟ متهم پاسخ داد: با ترازویی که قبلاً برای خرید وفروش ماده مخدر شیشه از آن استفاده می‌کردیم طلاهارا 400 گرم 400 گرم وزن کرده‌ایم. اما وقتی مستشار دادگاه پرسید چند بار طلاها را وزن کردید؟ پاسخ متهمان دستشان را رو کرد و بدین ترتیب قاضی با هوشیاری توانست پی به دروغ بودن حرف متهم درباره وزن طلاها ببرد و سپس متهم دوم که 27 سال سن دارد به دفاع از خود پرداخت و در پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند.
 
منبع: ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی