تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
سخنگوی سازمان غذا و داروتشریح کرد:

افزایش ۹ تا ۲۰ درصدی قیمت دارو

سخنگوی سازمان غذا و دارو می‌گوید اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اینکه هر گروهی انتظار داشته باشد که انتظاراتش صددرصد محقق شود، مقدور و امکان‌پذیر نیست.

کد خبر: ۱۸۱۶۷
۱۱:۰۹ - ۱۸ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز- کیانوش جهانپور درباره انتقاد داروسازان به افزایش غیر منطقی دارو و متضرر شدن داروسازان گفت: مبنای قیمت‌گذاری داروها با هدف منطقی‌سازی قیمت‌ها است که در این زمینه نه نظر کامل تولید کنندگان و نه نظر صد درصدی مصرف‌کنندگان و سازمان‌های بیمه‌گر تامین می‌شود.

 سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره افزایش ۹ تا ۲۰ درصدی قیمت دارو نیز گفت: وجه عدالت در تعیین نرخ‌گذاری داروها در حوزه دارو محقق شده است و قیمت‌گذاری دارو که در کمیسیون قیمت‌گذاری در وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو انجام می‌شود براساس ارز ۴۲۰۰ تومان است.

جهانپور خاطرنشان کرد: اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و اینکه هر گروهی انتظار داشته باشد که انتظاراتش صددرصد محقق شود، مقدور و امکان‌پذیر نیست. البته تصمیم‌ها در این بخش کارشناسی‌شده است و سازمان غذا و دارو، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت، معدن و تجارت در آن نقش دارند که قیمت‌ها بر اساس منطقی‌سازی تعیین می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه صنعت دارویی کشور و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در این حوزه، از شاهراه توسعه تولید مواد اولیه و مواد موثره دارویی در داخل کشور می‌گذرد، گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای تحقق این موضوع تا حد زیادی فراهم است.

منبع: پانا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی