تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کاهش ۵۰ درصدی موارد خودکشی در ایذه

فرماندار ایذه با بیان اینکه سال گذشته این شهرستان بیشترین موارد خودکشی را در استان خوزستان به خود اختصاص داده بود، گفت: در سال جاری شاهد کاهش 50 درصدی موارد خودکشی در ایذه هستیم.

کد خبر: ۱۷۰۹۹
۰۹:۲۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مصطفی سمالی  با اشاره به موارد خودکشی در این شهرستان، اظهار کرد: چندسالی می‌شود که موارد خودکشی در ایذه تعداد زیادی دارند.

وی افزود: سال گذشته شهرستان ایذه بیشترین موارد خودکشی را در استان خوزستان به خود اختصاص داده بود اما با اقدامات انجام شده تعداد موارد خودکشی در این شهرستان در سال جاری 50 درصد کاهش یافته است.

فرماندار ایذه بیان کرد: از حدود 10 ماه پیش واحد امنیت اجتماعی با همکاری معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در سازمان بهزیستی شهرستان ایذه راه‌اندازی شده است که این واحد مسئول بررسی و علت‌یابی آسیب‌های اجتماعی است و با فعال شدن آن شاهد کاهش موارد خودکشی در ایذه هستیم.

در هفته گذشته یک پسر ۱۱ ساله ایذه‌ای اقدام به حلق‌آویز خود و خودکشی کرد. 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی