تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دیدار بطحایی با خانواده‌های داغدار حادثه مدرسه زاهدان

وزیر آموزش و پرورش به همراه شماری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده حادثه آتش سوزی دبستان غیر دولتی اسوه حسنه این شهر با خانواده آنان دیدار و ابراز همدردی کرد .

کد خبر: ۱۶۹۳۴
۱۲:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی مرادی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این باره گفت: وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه در سفر یک روزه خود به منظور ابراز همدردی با خانواده داغدار دانش آموزان حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه زاهدان وارد این شهر شدند.

وی افزود: بطحایی با حضور در منازل چهار دانش آموز فوت شده در آتش سوزی مدرسه زاهدان از نزدیک با آنان دیدار و دلجویی کرد .

مرادی ادامه داد: همچنین امضای تفاهم نامه مشترک با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به منظور تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان به وسایل گرمایشی استاندارد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان است .

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه را از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر آموزش و پرورش به زاهدان عنوان کرد.

طبق اعلام کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش بطحائی اعلام کرد که ظرف دو سال آینده تمام وسایل گرمایشی غیر استاندارد در سطح استان جمع‌آوری می‌شود. بنده و شخص رئیس‌جمهور به طور جدی پیگیر هستیم تا ظرف دو سال آینده در استان سیستان و بلوچستان که جزو استان‌های محروم کشور به شمار می‌رود وسایل گرمایشی را تجهیز کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی