تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برق گرفتگی سارق سیم برق

News Image Lead

سرقت سیم‌های برق در کهنوج یک کشته ویک زخمی برجا گذاشت.

کد خبر: ۱۶۱۳۵
۱۱:۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷
 

دیدارنیوز ـ فرمانده انتظامی کهنوج درتشریح این خبرگفت: فردی هنگام سرقت سیم وکابل های اصلی شبکه انتقال نیرودرحوالی روستای"کوتک"این شهرستان دچاربرق گرفتگی شدیدشدوجان خود را از دست داد. 

سرهنگ «شاهپور بهرامی» افزود: شامگاه  جمعه در پی اعلام گزارش وقوع یک  حادثه برق گرفتگی، ماموران با حضور در محل  حادثه مشاهده کردند یک نفر کنار تیر برق فشار قوی فوت شده و یک نفر دیگر هم براثر برق گرفتگی، مصدوم و روانه بیمارستان شده است.

وی با اشاره به کشف قیچی آهن بر و برخی ادوات دیگر در کنار جسد  قربانی، تصریح کرد: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد فرد جان باخته هنگام سرقت کابل های اصلی شبکه انتقال نیرو دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
خدا بکند همه سارقان برق این بلا سرشان بیاد نمک به حرامها
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی