تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع مطرح کرد

تاکید بر توان نیروی دریایی برای اسکورت نفتکش‌های ایرانی

محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تاکید کرد که نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد.

کد خبر: ۱۵۰۱۶۸
۰۹:۴۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۲

تاکید بر توان نیروی دریایی برای اسکورت نفتکش‌های ایرانی

دیدارنیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش، توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان را دارد، گفت: نیروی دریایی، اقتدار دریایی کشور را نمایش می‌دهد.

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی درباره برگزاری رزمایش‌های مشترک دریایی با سایر کشور‌ها پس از پایان ماموریت ناوگره ۸۶ ارتش، اظهار کرد: یک تحقیق مفصل در نیرو‌های مسلح درباره عملیات مُرَکّب که مسئولیت آن با من بود را انجام دادیم که بخشی از این عملیات مرکب، برگزاری رزمایش مشترک با سایر کشورهاست. حتما نیرو‌های مسلح دنبال این هستند که عملیات مرکب را در قالب رزمایش‌های مشترک برگزار کنند. در ماموریت دریایی که ناوگروه‌های ارتش انجام می‌دهند، مقدمات برگزاری این رزمایش‌ها فراهم می‌شود.

وی همچنین درباره این‌که آیا ناوگروه‌های نیروی دریایی توان اسکورت نفتکش‌های کشورمان در آب‌های بین‌المللی را دارند، بیان کرد: حتما. نیروی دریایی راهبردی ما برای این است که اقتدار دریایی خود را نمایش دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی